Tror han söker runt 30-45 eller så, lite ungt för förtidspensionJag tror det även kan handla om vilken åldersgrupp han söker i, många går ju i förtida pension om de har råd och möjlighet.
Jo, men samtidigt kan han ju inte ljuga heller liksom. Han har sitt intresse och folk har fördomar, men går ju inte att ändra mycket på det.Kanske kan vara hur han framställer sig själv. Annars är gaming något många har fördomar om. Dom anser att personen sitter klistrad vid spelet hela tiden och inte gör något tillsammans med sin partner.
Spelar själv, men har inge problem att skippa det och umgås med kompisar och skippa dataspel en hel helg. Då är det svårare att få mig att göra något på måndagar då jag har tvätt som ska plockas undan och fixa en del andra saker,
Ja, men det är det han säger, att när han nämner att han är ekonomiskt oberoende så vill folk antingen tro att han är superrik och söker en trofé eller så tror de att han bara är lat och inte har något han brinner för alls. Tycker det är synd. Han är ju inte perfekt (vem är det?) men han lever liksom ett helt normalt, lugnt liv förutom att han inte jobbar, så i min värld är det konstigt att folk hänger upp sig på det.Låter ju som en ”bra” kille! Jag upplever ofta att när jag tex nämner att jag är inte för flärd, grejer, restauranger osv så blir jag kallad tråkig. Men jag orkar inte med den sociala stilen och ”ytan”. Jag gräver hellre land, är i stallet, fikar ute på en promenad osv. Så kan nog förstå att han blir lite ”åsidosatt”.