Nej, det brukar jag inte ha. Inte förälskad heller, knappt ens intresseradHar ni lätt för att bli kära?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det brukar jag inte ha. Inte förälskad heller, knappt ens intresseradHar ni lätt för att bli kära?
Nej, det brukar jag inte ha. Inte förälskad heller, knappt ens intresserad
Det är lite det som är problemet känner jag, hittar inte någon jag kan testa det hela på. Har bara varit kär 2 gånger och sen inte hittat någon mer att bli kär i på 15 år. Kan känna vagt intresse ibland men knappt det men jag blir i princip aldrig fysiskt attraherad av någon. Ingen längtan efter beröring eller röra andra. Kanske lite mys i soffan när man tittar på film men där tar det slut.Jag har jättelätt för att bli förälskad. Tyvärr finns det inte så mycket material att bli förälskad och kär i just nu bara.
Var nyss in och kikade av Tinder lite, och vad ser jag? Jo, min fd kollegas ”fästman”…
Jag och fd kollegan pratar till och från, i snitt kanske det blir en gång i månaden men vi är såklart inte lika nära som vi var när vi jobbade ihop, då var vi verkligen tighta, pratade om allt när vi sågs på jobbet, och massor där emellan.. Vi jobbar inte tillsammans längre sen ca 1 år tillbaka.
Pratade över telefonen sist för kanske 3-4 veckor sen då det var lite problem med hundvalpen dom nyss köpt så vi pratade mest om det, inget om att det skulle vara några problem hemma sas.
Hur gör man? Berättar man? Eller ska man inte lägga sig i? Dom kanske faktist har pratat om att separera och nu tagit tag i det? (Känns dock långsökt då dom nyss skaffat hund..)
Jag också minus materialet då eftersom han sitter typ 4 meter bort och är sötJag har jättelätt för att bli förälskad. Tyvärr finns det inte så mycket material att bli förälskad och kär i just nu bara.
Mina absolut bästa dejter har varit med män där känslan för tinderprofilen har varit just ”kanske”.Undrar om jag någonsin kommer att träffa någon. Jag verkar vara en så udda typ som söker en annan udda typ. Det har hänt att jag sett folk på tinder som jag tänkt att den personen är säkert ett kap. För någon annan än mig. Och så klickar jag bort den personen.
Jag försöker vara lite open minded och klicka gilla på personer som jag bara säger "kanske" på. Men får ju knappt några matcher i alla fall. Känns lite hopplöst tyvärr.
Jag har haft en ”önskelista” angiven i min profil men visst har jag gillat många personer som inte alls bockat av särskilt många punkter på den listan. Om han är som mig, såg han säkert något annat i din profil som han gillade.Ok, matchade med en ny person bara för att jag fick veta att han redan gillat mig. Frågan är bara varför han klickat gilla på min profil när han skriver att han söker någon som gillar att träna. Jag är ju en otränad soffpotatis.
Vi kan kalla min gamla bekant för A.
Han skrev nu och frågade om jag hade planer för helgen, skrev att jag är fri lördag e.m/kväll är lite sugen på dra och bowla, får se om han nappar.
Du gav mig en idé @pepp bowling vore faktiskt riktigt kul
Fast nu hittar du på saker. Min erfarenhet är att de som drar sig till äldre kvinnor gör det av en anledning. Jag är en riktig magnet för de där yngre männen och det är sällan de blir tillsammans med någon yngre tjej när vi gör slut, utan snarare träffar de en annan äldre kvinna.Det enda som jag är lite orolig över, är att han är endast 34 år, dvs. 7 år yngre än mig.... Dvs han kan dejta 25-åriga tjejer om han vill, så gamla, rynkiga jag blir nog snabbt ointeressant i jamförelse... Menmen, jag får väl försöka visa min charmiga personlighet, eller nåt....
Var och bowlade med A igår, så sjukt kul!
Sen åt vi burgare och såg film hemma, väldigt mysigt hans hund åt upp våra kvarglömda klyftpotatisar, spydde i sängen och kissade på mattan i vardagsrummet
Åh herregud
Det krävs fan att man dejtar en annan hundägare för att man ska kunna komma undan med det där!