Okej, här blev lyckan väldigt kortvarig. Träffade den nygamle några dagar den här veckan och det var bara så himla fint! Idag visade han vilken skitstövel han är.
I morse ringde han när jag stod i duschen, så av förklarliga skäl kunde jag inte svara. När jag sedan skulle ringa upp gick det inte fram några signaler, så jag skickade ett sms. Fick ett något svalt sms tillbaka och jag ska erkänna att jag inte lade ner någon större energi på mitt svar efter det.
Åkte till mina föräldrar och umgicks med dem, och han ringde två gånger då jag var där. Jag tänkte att jag skulle ringa upp honom när jag kommit hem igen, men helt plötsligt ringer han som en galning och jag passar på att ringa tillbaka när jag ändå skulle iväg ett ärende. Han är jättesur och dryg i tonen eftersom jag ”ljög” om att jag hade försökt att ringa imorse. Jag avslutade samtalet ganska snabbt och sa att vi fick höras senare. Hade varken tid eller lust att tjafsa där och då.
Efter max 30 minuter börjar han ringa och sms:a. Mycket. Jag fullkomligt avskyr sådant beteende så jag ignorerar för jag vet inte ens vad jag ska säga till någon som håller på sådär.
Jag skrev till honom ikväll att vi kan höras imorgon, och att vi förhoppningsvis vaknat på rätt sida av sängen då. Uppenbarligen var det provocerande för jag har fått två sms till. Ett axplock av hans kärleksfulla svar:
”Svara i telefonen för helvete …” och ”Är du ens intresserad? Jag vill inte dela med några andra jävla pajasar”
Så, nu har jag givit upp det här med män. Jag blev bara så himla ledsen, då jag verkligen tyckte om honom. Kan inte låta bli att undra varför alla ”fina män” jag träffar visar sig vara skithögar hela bunten.