Sitter svårt chockad, gråtit, förvirrad och lätt förbannad.
Jag har öppnat mitt konto på HP igen, tänkte att jag skulle försöka gå vidare även om jag inte kände mig speciellt intresserad av någon alls när jag hittade en trevlig text tidigt i morse när jag inte kunde sova. Loggade in senare igen och den personen hade skickat en flirt och skrev till mig och jag svarade. Ett par meddelanden senare öppnar han sina bilder och ber att få se mina.
Jag kollar bilderna innan jag öppnar och vad ser jag? Jo, han som ligger för döden?! Samma jävla foton + några nya. Var allt bara fejk? Har han glömt vilka han haft kontakt på HP sedan tidigare? Hur i h-vete kan han vara döende och bryta kontakten för att han inte orkade mer för att sedan kontakta mitt nick på HP 3 månader efter vi sågs första gången?
Tårarna rann över när jag såg honom, kunde bara fråga om det var han på bilderna och svarade att jag redan lagt på vinterdäcken, sen loggade jag ut utan att vänta på svar ... Har jag gått och sörjt någon jäkla mytoman? Var allt, allt han berättade lögner? Han avreggade sitt konto förra gången så han har ingen tidigare konversation att läsa tillbaka och det här var ett helt nytt nick men delvis samma bilder ...