Jag har en dejt efter jobbet i dag, och det är jättekorkat att jag ens bookat in den - jag är inte på långa vägar redo att dejta eller träffa någon ny. Men typ panik-Tindrade lite efter att ha dumpat DB, och fick en massa nya matcher, så kändes inte som att jag kunde ignorera dom helt. Och det här verkar vara en fin kille, tror jag, så tänkte åtminstonde träffa honom.
Men i övrigt så känns det som att jag växlar mellan en slags förnekelsesfas där jag tänker att han (DB) kommer komma tillbaka - det kan inte vara slut på riktigt den här gången (heller), och ett läge där jag bara är arg och besviken och uppgiven. Varvat med riktiga gråtattacker, främst på kvällarna när jag kommer hem.
Så ja. Som sagt inte direkt läge att gå på dejt. Men samtidigt så känns det som att jag MÅSTE träffa någon ny, annars var det inte värd att göra slut, jag skulle mycket hellre varit kvar i våran relation än att vara helt ensam. Inser att det bara låter som ett ännu sämre utgångsläge för att dejta. I bästa fall skulle det bli en klassiskt rebound-relation... Aja. Mest sannolikt kommer jag inte vilja träffa honom igen, så behöver ju inte ta ut problemen i förskott...