Eller hur. Jag bor i en rätt stor etta från 2015 och tycker hyran är för dyr för mig egentligen, ligger inte ens i Lund/Malmö eller centralt i staden jag bor i. Den är skadad en hel del sedan första hyresgästen (en 2-barnsfamilj) men annars är den liksom fin tycker jag, fräscht badrum osv. Jag älskar den
Killen flyttade till en central hyresrättstvåa i Lund i somras med ännu högre hyra men den är så otroligt sliten. Jag hade aldrig klarat av att bo där. Han har inte ont av sådant alls. En gång när jag var deppig råkade jag gnälla på att jag inte trivdes. Sedan åkte vi till Ikea
Nu kommer vi aldrig att bo ihop eller ha den typen av seriöst förhållande men jag tänker att det är ju viktigt att sådana saker funkar. Jag vill inte vara tillsammans med någon som inte bryr sig och har noll åsikter där det känns som att jag inreder någon annans hem istället för vi vårt. Jag minns inte ens om det var mina förslag eller hans förslag som han inhandlade men jag kände mig iaf inte som nån jävla morsa som vissa män verkar typ uppskatta? Kräks verkligen på sådant.
Nu har han till och med både skaffat ljusslinga till balkongen och jag fick välja en adventsljusstake på gekås när jag var där. Han som inte skulle ha något julpynt
en julig tvål fick jag också köpa när de kom till Coop men jag frågade såklart först.