Modest
Trådstartare
Jag vet verkligen inte vad det är med mig men senaste 2 veckorna har jag varit så irriterad på killen. Vi skulle setts igår men jag hade feber så vi tog en telefonträff men jag hörde att han satt vid datorn och klickade runt och inte gav mig hela sin uppmärksamhet. Störde ihjäl mig på det.
Han kan eventuellt ses på lördag men vet inte än, jag frågade vad han skulle göra på lördag och han sa inget men när jag frågade när vi ska ses hade han plötsligt fullt upp och visste inte när/om vi ska hinna ses. Jag vill att han ska prioritera mig när det inte gått att ses på så länge, men vi ska hem till mina föräldrar på söndag och han får bara inte hoppa av nu. Han har ju knappt haft tid alls för mig senaste tiden.Igår var det pga min feber men annars är det han.
Är så irriterad, jag ska ge honom en eller några veckor sen orkar jag inte mer,
Han är så sjukt negativ just nu. Det har ju hänt en del för honom så det räknar jag in och förstår och det är därför jag ger det ett tag till men jag vill inte vara tillsammans med honom om han ska sprida så mycket negativ energi som nu.
Får se hur det blir på lördag och söndag, om han kan vinna några poäng då. Och att jag får se den killen jag ju verkligen gillar.
+1 på det @Ramona skrev. Kan det vara så att lite väl mycket hänger på den här killen? Dessutom skrev du väl i en annan tråd att du mår väldigt dåligt psykiskt just nu, tror du det kan spela in i att det känns så negativt med killen helt plötsligt? Det har ju verkligen varit rosa moln och låtit jättefint mellan er hittills.