Ja absolut har jag det. Jag försöker vara närvarande, lugn, emotionellt tillgänglig (som det så fint heter) och inte uppe i varv. Försöker vara lite flörtig i mitt kroppsspråk.
Den enda som jag träffat två gånger, där sågs vi hemma hos mig andra gången. Efter några timmar satt vi nära varandra i soffan och jag kände att vi fick ett läge varpå jag strök henne försiktigt över håret. Hon stelnade till och bara "Är det något som är fel? Är det något konstigt med mitt hår??" Alltså...
Jag vet inte alltid vad de jag träffar söker. Inte alla har någon profiltext. Med någon har ämnet kommit upp men det blir lätt väldigt svepande svar som inte säger så mycket.
Försöker faktiskt att inte svepa höger på dem där det står att de söker seriöst. Jag vill inte från början bli utvärderad på det sättet och jag vill inte heller själv bestämma mig redan från början om jag vill ha något seriöst med den personen utan vill hellre känna mig för och ta det som det kommer.
(var på en fikadejt förra helgen och hon vill faktiskt ses igen! Vi ska ses nästa helg. Jag kämpar på ändå. )