Kan i och för sig peppa alla som känner som jag, att det är helt hopplöst och att man aldrig träffar några nya personer/har begränsade möjligheter att träffa någon irl. Det lär ju inte hända mig eftersom det inte kommer hända två personer ur samma familj, men det kan ju hända någon annan. Min brorsa är ungefär dubbelt så osocial som jag, han vill inte ens umgås med oss i familjen eller sina kollegor. Att han skulle träffa någon var liksom lika rimligt som att vinna på triss utan att köpa en lott.
Vad händer? Jo pappas gamla morbror har en granne som är i vår ålder som inte är härifrån och som inte kände någon, som han ville skulle lära känna lite folk i sin egen ålder så han tussade ihop dem. De har varit ihop i nästan ett år nu. Han har alltså inte behövt göra mer än att besöka en släkting.
Vad händer? Jo pappas gamla morbror har en granne som är i vår ålder som inte är härifrån och som inte kände någon, som han ville skulle lära känna lite folk i sin egen ålder så han tussade ihop dem. De har varit ihop i nästan ett år nu. Han har alltså inte behövt göra mer än att besöka en släkting.