Haha, jag har haft med två olika dejter till ett ridcenter på IrlandHar f.ö. "testat" bonden lite oplanerat i dag - vi skulle ju ses i stallet i eftermiddag, men så dök det upp en anledning för mig att åka iväg på dressyrträning som jag absolut inte ville tacka nej till. Så berättade för honom att mitt schema ändrats och att jag skulle kunna träffa honom ett tag före eller efter träningen, eller att vi kunde skjuta på dejten till en annan dag. Men han ville hänga på, så han ska komma i stallet en timme innan jag åker, och följa med till träningen. Pluspoäng till honom! (och hoppast inte min dressyrtränare ställer några frågor om varför jag medbringar olika typer av killar når jag kommer och rider... Får väl isf bara svara "Poly" )
När det dessutom blev lite rörigt när jag red en virrig unghäst som inte hoppat terräng tidigare råkade jag kalla den andra dejten för den första dejtens namn när hästen jag satt på flyger i väg med mig så hör jag tränare diskutera namnen och vad den dåvarande faktiskt hette.