Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med om detta. För ett antal år sen hade jag precis dessa tankar, och tyckte allt i mitt liv var skit, vilket jag fick till att det var för att jag var singel och ensam och ratad, typ. Det var även i den vevan jag träffade mitt ex, och i princip tvingade mig själv att försöka bli intresserad av honom för att han var intresserad av mig. För om jag fick en kille skulle ju allt lösa sig, trodde jag. Det gick inte så bra, jag var inte det minsta kär och efter ett tag var jag inte ens speciellt attraherad av honom, mot slutet störde jag mig på allt.Om livet är konstant skit bara för att du är singel så tänker jag att du behöver fixa till livet lite?
Men snacka inte ner dig själv! Varför skulle han inte vara intresserad av dig och alla dina fina sidor? Ge honom en chans. Om ingenting annat bara för att bekräfta dina egna fördomar.Snyggingen har skickat en flirt, jag flirtade tillbaka och loggade sen ut. Han är både en kick men samtidigt inte, varför skulle han vara intresserad mer än tända på åldersskillnaden?
Jag håller med om detta. För ett antal år sen hade jag precis dessa tankar, och tyckte allt i mitt liv var skit, vilket jag fick till att det var för att jag var singel och ensam och ratad, typ. Det var även i den vevan jag träffade mitt ex, och i princip tvingade mig själv att försöka bli intresserad av honom för att han var intresserad av mig. För om jag fick en kille skulle ju allt lösa sig, trodde jag. Det gick inte så bra, jag var inte det minsta kär och efter ett tag var jag inte ens speciellt attraherad av honom, mot slutet störde jag mig på allt.
När andra delar av mitt liv föll på plats och blev mer stabilt släppte även det här. Idag är jag fullt nöjd med att vara själv och skapa mitt liv med mina djur. Jag tänker aldrig mer vara med en kille jag inte är kär i, bara för att jag "måste" eller för att "alla andra har pojkvän" eller "om jag tvingar mig kanske jag vill ha honom till slut".
Jag vet varför han hör av sig, han vill komma hit av en enda anledning och vi har inget gemensamt. Jag vill inte ligga med honom, om jag sprang ihop med honom på krogen och inte visste hans ålder hade jag mycket väl kunnat gjort det, men jag tycker 15 år är för stor åldersskillnad för att det ska vara ok för mig.Men snacka inte ner dig själv! Varför skulle han inte vara intresserad av dig och alla dina fina sidor? Ge honom en chans. Om ingenting annat bara för att bekräfta dina egna fördomar.
Ta med hunden på paddling?Jägaren gav en invit idag?!
Eller jag skrev och frågade hur han hade det, han slappade efter intensivt med jobb
Men han skrev och frågade om jag ville hitta på nåt imorgon!
Föreslog paddling, om jag hittar hundvakt.
Annars minigolf?
Vill ha aktiviteter, gärna med hund.
Ta med hunden på paddling?
Asch - ett bra ligg har knappast nån ålder . Jag flirtar skamlöst med en som är 15 år yngre och skulle lätt ligga om han verkar liggbar även IRL.Jag vet varför han hör av sig, han vill komma hit av en enda anledning och vi har inget gemensamt. Jag vill inte ligga med honom, om jag sprang ihop med honom på krogen och inte visste hans ålder hade jag mycket väl kunnat gjort det, men jag tycker 15 år är för stor åldersskillnad för att det ska vara ok för mig.
När vi kramades och sa hej då nyss jag och han jag dejtar sa jag att jag behövde göra en sak och så lutade jag mig fram och pussade honom på kinden, då sa han att han också ville göra så och pussade en lång puss på min kind. Jag blev helt stirrig och nervös efter och frågade om det var ok att jag gjorde så och han sa att han också ville det. Jag känner mig lite smått livrädd pga kroppskontakt och vad sånt leder till men jag behövde verkligen få röra vid honom och ta ett steg fram. Så länge sen jag pussade någon.
Jag vet att pussar på kinden är jätte lite för vissa, kanske inget alls,men det här var inga obetydliga pussar, dom betydde så mycket. Och det gör mig rädd. Att släppa någon nära både fysiskt och psykiskt.