Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorgon ska vi göra helt vardagliga saker jag sett fram emot, sånt där som inte är dejtigt alls. Åka till djuraffären och lämna tillbaka lite koppel, kanske handla lite och åka hem och gå med hundarna och sen bara vara. Vill att vi ska in i varandras vardag mer och mer. Att man inte måste göra dejtiga saker utan bara leva sida vid sida. Hoppas jag får mer ork imorgon, om det är en dag som idag då allt är bara jobbigt och jag är utmattad så kommer vi inte orka ses imorgon men har ett tag att vila upp mig till imorgon.

Dubbelmoral, tjoho! :bag:

Jag som tycker snyggingen på HP är för ung, blir uppraggad av en annan kille i samma ålder som jag skulle kunna dra över i baksätet på min bil om vi fick plats och tillfälle. 🙈 :rofl:

Min stackars granne som vi skrämde häromkvällen följde med och handlade i Uppsala. Han brukar vilja att vi fikar de gånger vi åker och handlar tillsammans och han bjuder alltid och menar på att det är soppapengar. Idag köpte han dessutom blommor till mig och vi drack te hos honom när vi kom hem. Jag hoppas verkligen att min andra granne inte satt griller i huvudet på honom. :o

Han som blockat mig på HP har skickat massor med sms, så tydligen finns det ett intresse att ses nästa vecka när han kommit hem? Oj, rena sms-bombningen. O_o

Börjar nästan bli lite stressad av all uppvaktning nu. :D

Jag funderar om jag ska skriva till jägaren nån dag och fråga hur jakten gått (har spöregnat hela dagen)

Men samtidigt vill jag inte vara för "på" iom det han har sagt om att han bara vill ha nåt casual...
Så jag borde väl inte bry mig egentligen :D

Är det lätt att hitta någon på Tinder? Finns det någon som vill ha något seriöst?

Jag tycker det är hyfsat lätt att hitta trevliga människor på tinder. Alla jag träffat har varit genom tinder, och har inte varit på en enda dålig dejt. Men jag pratar med folk rätt länge och är väldigt kräsen med vem jag träffar i slutändan.

Jag tycker det är hyfsat lätt att hitta trevliga människor på tinder. Alla jag träffat har varit genom tinder, och har inte varit på en enda dålig dejt. Men jag pratar med folk rätt länge och är väldigt kräsen med vem jag träffar i slutändan.
Hur lyckas du prata med någon länge? Jag matchar bara med tråkiga. Nu senast försökte någon hetsa mig till dejt genom "men muskler då? Gillar du muskler???" "Jag har muskler! Du får se när vi ses!!!" Och jag vet inte om jag varit så obekväm i mitt liv. Men vill jag ha en muskelavgudardejt så tror jag att det är möjligt vilken tid jag än önskar...

Hur lyckas du prata med någon länge? Jag matchar bara med tråkiga. Nu senast försökte någon hetsa mig till dejt genom "men muskler då? Gillar du muskler???" "Jag har muskler! Du får se när vi ses!!!" Och jag vet inte om jag varit så obekväm i mitt liv. Men vill jag ha en muskelavgudardejt så tror jag att det är möjligt vilken tid jag än önskar...
Oj, ja jag pratar massor med folk, typ 2-8 veckor innan jag träffar dom. 😅 Folk brukar vara väldigt nyfikna och fråga massor med frågor och vara generellt trevliga tycker jag. Tråkiga människor dör ju konvon ut snabbt med (och när random dudes hör av sig på instagram och vill träffas) men då är det bara att börja prata med nästa person.

Inte i grunden nej.
Men jag tycker väldigt bra om honom, känner mig bekväm och avslappnad i hans sällskap.

Så kommer finna mig i det tillsvidare, och starta om tinder igen på fredag :grin:
Nu är jag okunnig men innebär casual att man inte vill ha något seriöst? Vad förväntas det av en om man har ett sånt förhållande?

Aha, tack för förklaringen. Inget för mig alltså. Den mest monogama människan i världen som bara vill ha en i tryggt förvar. Förutom att jag gillar båda mina hundar, där tycker jag om båda lika mycket som tur är 🤣

Aha, tack för förklaringen. Inget för mig alltså. Den mest monogama människan i världen som bara vill ha en i tryggt förvar. Förutom att jag gillar båda mina hundar, där tycker jag om båda lika mycket som tur är 🤣

Jag är nog lite tvärtom och tycker det är jobbigt med monogami, eller relationer öht. Jag tycker ofta att det känns som om folk börjar ta varandra förgivet och börjar bråka när man väl tror att man har någon "i tryggt förvar". Det är så intressant hur olika man är. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Kultur Nu är den igång! Såg första avsnittet precis och jag är helt såld. Känns som en serie för lite äldre barn, och även perfekt för en...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 469
Senast: MML
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka