Okej, det låter verkligen inte som något som passar mig. Men det är en väldans tur att det finns så många olika sorters relationer så alla kan välja det som passar just dom.Precis detta@Lillefrun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, det låter verkligen inte som något som passar mig. Men det är en väldans tur att det finns så många olika sorters relationer så alla kan välja det som passar just dom.Precis detta@Lillefrun
Jag är som dig men som sagt, tur att vi alla är olikaOkej, det låter verkligen inte som något som passar mig. Men det är en väldans tur att det finns så många olika sorters relationer så alla kan välja det som passar just dom.
Jag är ju i annan åldersgrupp men jag är rätt mkt sån också. Jag vet direkt IRL om jag är attraherad eller inte. I skrivande går det för långsamt. Sen är det ungefär fyra miljoner ljusår till att gå från attraherad till kär.Jag har ingen problem att hitta folk (läs: killar, tjejdejting på Tinder har inte funkat så bra för mig) som vill ha vare sig seriösa relationer eller något casual. Finns gott om relativt vettiga personer i både kategoriar, då kollar jag i åldersspann på ca. 30-45 år.
Mitt problem är snarare att jag är sjukt kräsen och sällan blir attraherad av någon. Så för min del är det ingen idè att skriva länge med någon utan jag måste "känna av" om det finns kemi IRL.
Jag har alltid varit den största förespråkaren av att det finns massor med vettiga män där ute. Att man bara måste vara öppen för att hitta dem.
Men jag har ändrat mig. Alla män är fan i mig idioter. Är de inte på riktigt korkade (vilket ju de inte kan hjälpa men jag vill ändå inte dejta) så är de narcissister och allmänna idioter (vilket de kan hjälpa).
Fast jag vet inte om jag håller med om att det är en indikator för att det rör sig om en ovettig karl för att han insåg att ni kanske inte var kompatibla tidsmässigt? Om han nu har svårt att vara spontan själv pga. fullt upp (kanske med saker man inte kan dra ned på, eftersom att barn nämns?) så kräver det kanske en partner som inte är uppbokad de tider han kan vara "spontan" i sitt eget schema. Men visst, det hade väl låtit bättre om han mest hade skyllt på sin egna fullspäckade vardag snarare än dina djur.Jag har fortfarande nån sorts hopp om vettiga män. Min kollega är vettig tror jag.
Jag hoppas att jag har bra morrhår att snabbt identifiera de som är idioter om de inte själva visar upp hela färgpaletten. Snubben som tyckte att det kommer bli problem eftersom jag hade för många djur som tar tid är ändå en sån som visade upp det direkt, men fan vad jag stör mig. Han är så jäkla upptagen med sitt i stort sett varje helg. Han har en unge som bor på heltid. Men ändå är mina djur problemet för att kunna vara spontan. Dessutom med det rara tillägget - nån kommer bli besviken och sårad (jag antar att han menar sig själv, för jag lär inte bli det)
Fast jag vet inte om jag håller med om att det är en indikator för att det rör sig om en ovettig karl för att han insåg att ni kanske inte var kompatibla tidsmässigt? Om han nu har svårt att vara spontan själv pga. fullt upp (kanske med saker man inte kan dra ned på, eftersom att barn nämns?) så kräver det kanske en partner som inte är uppbokad de tider han kan vara "spontan" i sitt eget schema. Men visst, det hade väl låtit bättre om han mest hade skyllt på sin egna fullspäckade vardag snarare än dina djur.
Så har min särbo det. Jag har barn på mer än halvtid (dock ej heltid). Han får anpassa sig massor. Det känns såklart inte superbra men jag har inget val. Det blir en konstig balans ibland också, för att vi liksom alltid måste passa på när jag inte har barnen. Men så är det.Ovettig och ovettig
Problemet är att han är ute efter en följsam människa. Så som så jäkla många kvinnor inklusive jag är (har varit). Just detta att hans grejer inte är en issue utan MINA djur är ett problem. Han vill vara spontan när det passar honom och då ska nån finnas till hands, det skaver sjukt mycket.
Så har min särbo det. Jag har barn på mer än halvtid (dock ej heltid). Han får anpassa sig massor. Det känns såklart inte superbra men jag har inget val. Det blir en konstig balans ibland också, för att vi liksom alltid måste passa på när jag inte har barnen. Men så är det.
Bra att komma på tidigt om det inte skulle funka.
Jag höll på omplacera herr pudel för många år sen när jag träffade en kille som inte riktigt gillade hundar.
Tack och lov hände det inte, förstod inte vad jag tänkte med.
Samma kille for och reste i 6 månader och tyckte att vi inte skulle träffa andra under den tiden. När han kom tillbaka gjorde han slut med mig![]()
Inte en enda vettig?Har själv inte träffat vettiga män förens jag började dejta förra året! Är himla glad att jag ändå gav mig ut i det.Även om man stött på lite knäppa människor längs vägen
![]()
Jag brukar "klä upp" mig, typ ett par snyggare byxor och en blus. Men det är mest för mig egen skull, jag jobbar hemifrån i mjukiskläder så det är kul med lite variationHur ser ni ut på dejt? Skiljer er klädsel sig åt från i början till när ni setts ett tag? Dom första gångerna hade jag kjol och klänning. Sen la jag ner det och har klätt mig i olika sorters mjukiskläder och ser rätt vardaglig ut. Inga stora förändringar förutom att jag börjat använda linser igen. Sminkar mig inte heller så mycket förutom lite foundation och puder som jag oftast har ändå och mascara. Vet inte om jag är för obrydd eller om det är bra att våga vara som jag brukar vara. Funderar på att ta på mig något liiiite finare i helgen. Men gillar att han inte verkar bry sig.