Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att vara singel är verkligen helvetet på jorden (enligt mig då, jag vet att det finns annat som är mycket mycket värre..).

Det är över ett år nu och jag mår konstant skit. Tror aldrig någonsin att jag kommer kunna känna mig tillfreds som singel. 😫

För mig tog det uppemot 2 år innan jag kände mig bekväm.
Nu totalt 4.5 år senare är jag skitless 😂

För mig tog det uppemot 2 år innan jag kände mig bekväm.
Nu totalt 4.5 år senare är jag skitless 😂
Om ett år kommer jag vara ett fullständigt vrak. Det blir ju bara värre och värre.

Visst jag klarar mig själv osv men det är verkligen precis så att jag överlever. Det är okej så länge jag jobbar men så fort jag är ledig så sköljer allt över mig som en jävla våg.

Om ett år kommer jag vara ett fullständigt vrak. Det blir ju bara värre och värre.

Visst jag klarar mig själv osv men det är verkligen precis så att jag överlever. Det är okej så länge jag jobbar men så fort jag är ledig så sköljer allt över mig som en jävla våg.
Nåja, jag har aldrig varit annat är singel och har överlevt hittills - så ni lär klara er ett ynka år till, jag lovar.

Tycker inte alls det är ett hårt ultimatum. Du ska ju också må bra!

Jag har definitivt inte heller stängt dörren för D, är ju samma där, dåligt mående (för han), men han har absolut inte gett några förhoppningar på att det ska bli något mer, utan det handlar nog mest om att jag har svårt att stänga dörren… Vi är fortfarande vänner på facebook, men jag har slutat följa honom, kollar inga storys eller någonting, utan han ”finns inte” på mina sociala medier. Känner att det bara skulle göra ont att se att hans liv flyter på som om inget har hänt, och här sitter jag och mår skit liksom. Han har gillat något av mina inlägg då och då på facebook, och kollar varenda story där och på snap, men förutom det så har det varit tyst. Och det är säkert det bästa just nu iallafall.

Min Instagram följer han inte, och den har jag låst, så där kan jag ”spy ur mig” om jag behöver lite extra pepp från mina vänner eller om jag håller på explodera av alla tankar.
Nej jag vet egentligen att det inte var hårt. Men känns ändå sådär. Vi är också fortfarande vänner på både Facebook och instagram. Ingen av oss är speciellt aktiv med att lägga ut saker så det gör inte så mycket just nu. Jag hade hellre sett att han sa att han inte vill ses mer, men jag är rätt säker på att det inte är så. Framtiden får utvisa vad som händer. Jag ska försöka dejta vidare i alla fall.

Att vara singel är verkligen helvetet på jorden (enligt mig då, jag vet att det finns annat som är mycket mycket värre..).

Det är över ett år nu och jag mår konstant skit. Tror aldrig någonsin att jag kommer kunna känna mig tillfreds som singel. 😫
Klart du överlever, jag har nog varit mer singel än i förhållande hel mitt liv. Det är över 10 år sedan jag separerade från min enda sambo. Jag har haft massor med korta förhållanden men inget som räknas på de här 10 åren.

Jag har jättesvårt för att falla för någon och fattar aldrig om någon är intresserad. Min dejt med han jag pratade med över fyra timmar förra natten frös inne och lika bra det, vi har känt varandra för länge och jag tycker för mycket om honom för att strula till det, dagens dejt är ombokad till långlunch senare i veckan.

En annan rör till det på HP så jag funderar på att helt enkelt pausa eländet, jag kände att jag behövde avreagera mig lite på gräsmattan några timmar. Snyggingen har varit inne på min sida igen men utan att lämna något meddelande men han är ju 15 år yngre och jag fixar inte det. Han är för ung och för skitsnygg. :banghead:

Jag är så väldigt ovan vid det här med dejting, har hängt litegrann med en person som jag gillar (och som jag tror är rätt ovan också) men det känns så oklart om vi ens dejtar. Hur frågar man?

Jag är så väldigt ovan vid det här med dejting, har hängt litegrann med en person som jag gillar (och som jag tror är rätt ovan också) men det känns så oklart om vi ens dejtar. Hur frågar man?
en bra fråga, har en liknande fråga men det är mer när är det dags att fråga ut någon. men vill liksom inte dra frågan för tidigt, eller för sent. chattar med en tjej som jag tänker att man kunde bjuda ut.

Jag tror ju på det här med raka rör jag, så jag hade helt enkelt frågat. Typ: ”Jag trivs verkligen med dig och gillar dig, men vad känner du?” Eller bara fråga rakt ut vad ni gör, om ni dejtar eller om ni bara är vänner som hänger.

Frågan för mig är vad du vill själv och vad du utifrån det eventuellt vill veta?

Det är ju totalt oviktigt vad ni gör egentligen bara ni båda är överens och mår bra av det.

en bra fråga, har en liknande fråga men det är mer när är det dags att fråga ut någon. men vill liksom inte dra frågan för tidigt, eller för sent. chattar med en tjej som jag tänker att man kunde bjuda ut.

Om jag känner att jag vill träffa någon jag chattar med så säger jag nog det ganska rakt tror jag. Typ "jag gillar att prata med dig, har du lust att ses irl någon gång tror du?"

Då har jag en over night date planerad till nästa helg! En av de jag träffade förra veckan kommer upp på söndag. Har även en kompis sovandes här då pga att hon börjar plugga och har inte fått sin lägenhet, vilket är lite skönt eftersom jag bara träffat honom i typ fyra timmar. Dock börjar jag redan nu bli nervös!
Uppdatering: verkar som att han kommer hit på lördagen istället, så det blir ett dygn på tumanhand. Är så nervös!

Är ärligt talat lite nervös eftersom jag spårade en kväll... vet inte riktigt hur jag ska förklara det för honom.
Måste du förklara då?
Jag hade lagt locket på och inte sagt något alls ifall han inte tog upp den. Water under the bridge liksom. Det kanske är så att han inte ens kommer ihåg det. Dumt att upplysa då.

Japp så är teorin. men den taktiken brukar leda ofta till gosting.

Då hade jag nog tagit det som bristande intresse tror jag? Men det är verkligen svårt när man inte ens har träffats att få en känsla av hur kommunikationen uppfattas. När man chattar och inte känner varandra tycker jag dock att kan den andre inte svara rakt tillbaka så är det som upplagt för trubbel och kanske lika bra att inte lägga mer tid på den personen.

Måste du förklara då?
Jag hade lagt locket på och inte sagt något alls ifall han inte tog upp den. Water under the bridge liksom. Det kanske är så att han inte ens kommer ihåg det. Dumt att upplysa då.

Nä, kanske inte.. vi får väl se om han tar upp det. Han ville ju trots allt ses igen...

Det kan bli väldigt mycket mer än ett år iofs! 😅 Men klart att man överlever. Men det är verkligen inte mer än så.

För mig är det mest närheten jag saknar. Närhetsjunkie deluxe..

Om livet är konstant skit bara för att du är singel så tänker jag att du behöver fixa till livet lite?

Jag har också ett stort närhetsbehov och löser det med vänner, familj, djur och regelbundna massager. 😅 Varit svårt under covid såklart men någon i din närhet som du kan krama lär det väl finnas?

Nu har jag ju inte varit singel riktigt ett år än men jag älskart.

Jag träffar ju två och är kär i en annan. Passar perfekt just nu.

Jag träffade för övrigt F igår. Jag messade honom på morgonen att jag passerar hans stad under em/kv och frågade om vi skulle ses. Det ville han. Trevligt pitstop (eller liggstop) på väg hem. Känns så otroligt enkelt och självklart med honom. Vi vet exakt vad vi vill med varandra, varken mer eller mindre - jag trodde faktiskt inte det om mig själv. C har haft lite väntad radiotystnad sen förra veckan - han hörde av sig i går kväll. Jag ska nog försöka träffa honom i veckan om jag hinner. Har sjukt mkt med livet.

Han jag är kär i var så söt på jobbet att jag blev okoncentrerad. Jag verkade antagligen nästan sur, medan han såg jätteglad ut hela tiden. Buhu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Kultur Nu är den igång! Såg första avsnittet precis och jag är helt såld. Känns som en serie för lite äldre barn, och även perfekt för en...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 474
Senast: MML
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat