Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att vara singel är verkligen helvetet på jorden (enligt mig då, jag vet att det finns annat som är mycket mycket värre..).
Det är över ett år nu och jag mår konstant skit. Tror aldrig någonsin att jag kommer kunna känna mig tillfreds som singel.![]()
Om ett år kommer jag vara ett fullständigt vrak. Det blir ju bara värre och värre.För mig tog det uppemot 2 år innan jag kände mig bekväm.
Nu totalt 4.5 år senare är jag skitless![]()
Nåja, jag har aldrig varit annat är singel och har överlevt hittills - så ni lär klara er ett ynka år till, jag lovar.Om ett år kommer jag vara ett fullständigt vrak. Det blir ju bara värre och värre.
Visst jag klarar mig själv osv men det är verkligen precis så att jag överlever. Det är okej så länge jag jobbar men så fort jag är ledig så sköljer allt över mig som en jävla våg.
Nej jag vet egentligen att det inte var hårt. Men känns ändå sådär. Vi är också fortfarande vänner på både Facebook och instagram. Ingen av oss är speciellt aktiv med att lägga ut saker så det gör inte så mycket just nu. Jag hade hellre sett att han sa att han inte vill ses mer, men jag är rätt säker på att det inte är så. Framtiden får utvisa vad som händer. Jag ska försöka dejta vidare i alla fall.Tycker inte alls det är ett hårt ultimatum. Du ska ju också må bra!
Jag har definitivt inte heller stängt dörren för D, är ju samma där, dåligt mående (för han), men han har absolut inte gett några förhoppningar på att det ska bli något mer, utan det handlar nog mest om att jag har svårt att stänga dörren… Vi är fortfarande vänner på facebook, men jag har slutat följa honom, kollar inga storys eller någonting, utan han ”finns inte” på mina sociala medier. Känner att det bara skulle göra ont att se att hans liv flyter på som om inget har hänt, och här sitter jag och mår skit liksom. Han har gillat något av mina inlägg då och då på facebook, och kollar varenda story där och på snap, men förutom det så har det varit tyst. Och det är säkert det bästa just nu iallafall.
Min Instagram följer han inte, och den har jag låst, så där kan jag ”spy ur mig” om jag behöver lite extra pepp från mina vänner eller om jag håller på explodera av alla tankar.
Det kan bli väldigt mycket mer än ett år iofs!Nåja, jag har aldrig varit annat är singel och har överlevt hittills - så ni lär klara er ett ynka år till, jag lovar.
Klart du överlever, jag har nog varit mer singel än i förhållande hel mitt liv. Det är över 10 år sedan jag separerade från min enda sambo. Jag har haft massor med korta förhållanden men inget som räknas på de här 10 åren.Att vara singel är verkligen helvetet på jorden (enligt mig då, jag vet att det finns annat som är mycket mycket värre..).
Det är över ett år nu och jag mår konstant skit. Tror aldrig någonsin att jag kommer kunna känna mig tillfreds som singel.![]()
en bra fråga, har en liknande fråga men det är mer när är det dags att fråga ut någon. men vill liksom inte dra frågan för tidigt, eller för sent. chattar med en tjej som jag tänker att man kunde bjuda ut.Jag är så väldigt ovan vid det här med dejting, har hängt litegrann med en person som jag gillar (och som jag tror är rätt ovan också) men det känns så oklart om vi ens dejtar. Hur frågar man?
Jag är så väldigt ovan vid det här med dejting, har hängt litegrann med en person som jag gillar (och som jag tror är rätt ovan också) men det känns så oklart om vi ens dejtar. Hur frågar man?
Jag är så väldigt ovan vid det här med dejting, har hängt litegrann med en person som jag gillar (och som jag tror är rätt ovan också) men det känns så oklart om vi ens dejtar. Hur frågar man?
en bra fråga, har en liknande fråga men det är mer när är det dags att fråga ut någon. men vill liksom inte dra frågan för tidigt, eller för sent. chattar med en tjej som jag tänker att man kunde bjuda ut.
Japp så är teorin. men den taktiken brukar leda ofta till gosting.Om jag känner att jag vill träffa någon jag chattar med så säger jag nog det ganska rakt tror jag. Typ "jag gillar att prata med dig, har du lust att ses irl någon gång tror du?"
Uppdatering: verkar som att han kommer hit på lördagen istället, så det blir ett dygn på tumanhand. Är så nervös!Då har jag en over night date planerad till nästa helg! En av de jag träffade förra veckan kommer upp på söndag. Har även en kompis sovandes här då pga att hon börjar plugga och har inte fått sin lägenhet, vilket är lite skönt eftersom jag bara träffat honom i typ fyra timmar. Dock börjar jag redan nu bli nervös!
Härligt!Uppdatering: verkar som att han kommer hit på lördagen istället, så det blir ett dygn på tumanhand. Är så nervös!
Måste du förklara då?Är ärligt talat lite nervös eftersom jag spårade en kväll... vet inte riktigt hur jag ska förklara det för honom.
Japp så är teorin. men den taktiken brukar leda ofta till gosting.
Måste du förklara då?
Jag hade lagt locket på och inte sagt något alls ifall han inte tog upp den. Water under the bridge liksom. Det kanske är så att han inte ens kommer ihåg det. Dumt att upplysa då.
Det kan bli väldigt mycket mer än ett år iofs!Men klart att man överlever. Men det är verkligen inte mer än så.
För mig är det mest närheten jag saknar. Närhetsjunkie deluxe..