Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matchade äntligen med en kille och började skriva. Men han verkar inte riktigt veta hur man gör? Klipper av ord halvvägs igenom på nåt konstigt vis, samt skippar både stor bokstav och punkt. Är det nån som fattar vad "läre ju" betyder? Trodde inte jag skulle hänga upp mig på det, men så sjukt avtändande! För att inte tala om när han nedvärderar sig själv i var och varannan mening. Hittills har vi dessutom bara pratat om honom (för jag ställer frågor). Kanske trevligare att vara själv nu när jag tänker efter. ;)

Läre ju tolkar jag som är norr ifrån som "bör" eller "lär".

Om du själv är bekväm med att prata i telefon så kanske du kan föreslå det? Så får du se om det är just skrivandet som är problemet eller om ni öht föredrar att kommunicera på lite olika sätt (diplomatiskt skrivet).

Nja, mitt nummer är hemligt (av flera anledningar) och jag är skeptisk till att lämna ut det till en helt random okänd kille. Men börjar han bli intresserad av att lära känna mig, så kanske jag tänker om.

Nja, mitt nummer är hemligt (av flera anledningar) och jag är skeptisk till att lämna ut det till en helt random okänd kille. Men börjar han bli intresserad av att lära känna mig, så kanske jag tänker om.

Du kan ju ringa upp honom och döja ditt nr :)

Hur gör man sånt? Himla smart om det funkar.
Om det inte är ändrat (inte bott i Sverige på 10 år snart) så är ditt nummer dolt automatiskt i och med det är hemligt. Står då för andra privat nummer bara. Annars beror det på din operatör brukar vara brädgård - ett nummer (som är olika för olika operatörer) tex 33 och sen brädgård igen. Googla så hittar du hur.

Om det inte är ändrat (inte bott i Sverige på 10 år snart) så är ditt nummer dolt automatiskt i och med det är hemligt. Står då för andra privat nummer bara. Annars beror det på din operatör brukar vara brädgård - ett nummer (som är olika för olika operatörer) tex 33 och sen brädgård igen. Googla så hittar du hur.
Men det går ju att ställa in på själva telefonen oavsett.

Jag har varit så himla bortskämt när S varit här. Vi har ju bott hos mina föräldrar (vilket har gått jättebra och dem tyckte att det var jättetrevligt att ha honom här, dessutom var de bortresta en stor del av tiden) och jag har blivit så himla bortskämd. Han har på eget insiativt dammsugit huset flera gånger och tagit disken i princip varje dag, även när vi var iväg till vårt landställe där man måste handdiska och vi varit väldigt många. Själv har jag (självklart :meh:) varit sjuk en stor del av tiden så jag har legat på latsidan känns det som, och jag har hela tiden sagt att han inte måste göra allt. Men han har verkligen inget emot att göra hushållssysslor, vilket känns bra inför framtiden. Lagat mat har vi gjort tillsammans och ja, bara haft det jättebra verkligen.

Lite roligt är att han älskat allt sånt där svenskt som jag inte gillar. Kalles kaviar, inlagd sill, raggmunkar etc. Ärtsoppa vägrar jag låta honom smaka för det är det vidrigaste jag vet :laugh:

Min känsla för sociala samspel fortsätter att vara svinstark :up: han ville säkerligen bara fråga nåt om jobbet men ÄNDÅ.🤦‍♀️
00D6565D-14C2-4233-9688-392931B2433C.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka