Fyra matchningar men ingen skriver.
Sen undrar jag varför i hela friden så många Uppsalakillar fotar sig på Pinchos toalett?![]()
Jag undrar hur du vet att det är just Pinchos toalett
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen undrar jag varför i hela friden så många Uppsalakillar fotar sig på Pinchos toalett?![]()
Skriv och fråga
Kör höger på några och när ni matchar så öppnar du med "Hallojsan! Ser att du varit på Pinchos och fotat dig. Har noterat att det är ganska vanligt bland Uppsalas män att ta en selfie där. Vad tror du är anledningen till det?"
Får visst bra klättersällskap igenKan också konstatera att han är lika lätt att kommunicera med i text som irl och att vi inte bara har klättring gemensamt. Hade först tänkt fråga om vi skulle ta samma buss nästa gång vi ska ses, insåg att det kanske var lite överdrivet och sekunden efter föreslår han att vi ska göra det. Så tja, det är inte bara jag som gärna ses igen
![]()
Haha jättepepp tills efter sex. "Du, vi måste prata". Naturligtvis enda sättet, men så obekvämt...Äsch, "vi ska nog inte fortsätta med detta" hoppas jag isf funkar bra, pepp pepp!
Jag undrar hur du vet att det är just Pinchos toalett![]()
Haha jättepepp tills efter sex. "Du, vi måste prata". Naturligtvis enda sättet, men så obekvämt...
Själv ska jag ut på en ny dejt i helgen, den här gången med en 25-årig kille. @athena_arabians, har du telefonen redo om du behöver rädda mig igen?![]()
Varit på en dejt idag. Hon såg inte alls ut som på bilden(gammal?). Kändes som att vi var lite för olika tyvärr också.
Men ja det är ju en fördel om man har flera bilder, gärna en helkroppsbild och inte bara en suddig ansiktsbild från sidan. Men nu hade hon ärende i stan så tänkte att man kan ju chansa. Annars dött på Tinder och funderar på att starta om appen.
Ja, det är väl det man hoppas påJag startade om min flera ggr och varje gång kom många nya och nya matchningar. Lönar sig helt klart.
För tillfället har jag pausat den.