Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriv och fråga 😀

Kör höger på några och när ni matchar så öppnar du med "Hallojsan! Ser att du varit på Pinchos och fotat dig. Har noterat att det är ganska vanligt bland Uppsalas män att ta en selfie där. Vad tror du är anledningen till det?"

Ja - @Habina, lite udda frågor som öppningsfras brukar uppskattas har jag märkt! :up: Får oftare svar om jag skriver nån interessant fråga än bara "hej". :D

Får visst bra klättersällskap igen :p Kan också konstatera att han är lika lätt att kommunicera med i text som irl och att vi inte bara har klättring gemensamt. Hade först tänkt fråga om vi skulle ta samma buss nästa gång vi ska ses, insåg att det kanske var lite överdrivet och sekunden efter föreslår han att vi ska göra det. Så tja, det är inte bara jag som gärna ses igen :D

Får visst bra klättersällskap igen :p Kan också konstatera att han är lika lätt att kommunicera med i text som irl och att vi inte bara har klättring gemensamt. Hade först tänkt fråga om vi skulle ta samma buss nästa gång vi ska ses, insåg att det kanske var lite överdrivet och sekunden efter föreslår han att vi ska göra det. Så tja, det är inte bara jag som gärna ses igen :D

Åh vad kul! :)

Ifrån inget dejtande på "länge" till tre på samma helg. Islandstjejen idag, kattjejen imorgon och författaren på söndag.
Jag är nervös!
Fast lite mysigt nervös..

Sjukt egentligen, jag som spenderat ett par veckor gråtandes typ och inte vågat åka kollektivt ska börja dejta igen. Kanske lite snabba svängar, jaja. 😅

Varit på en dejt idag. Hon såg inte alls ut som på bilden(gammal?). Kändes som att vi var lite för olika tyvärr också.
Men ja det är ju en fördel om man har flera bilder, gärna en helkroppsbild och inte bara en suddig ansiktsbild från sidan. Men nu hade hon ärende i stan så tänkte att man kan ju chansa :) . Annars dött på Tinder och funderar på att starta om appen.

Senast ändrad:
Varit på en dejt idag. Hon såg inte alls ut som på bilden(gammal?). Kändes som att vi var lite för olika tyvärr också.
Men ja det är ju en fördel om man har flera bilder, gärna en helkroppsbild och inte bara en suddig ansiktsbild från sidan. Men nu hade hon ärende i stan så tänkte att man kan ju chansa :) . Annars dött på Tinder och funderar på att starta om appen.

Jag startade om min flera ggr och varje gång kom många nya och nya matchningar. Lönar sig helt klart.
För tillfället har jag pausat den.

Jag startade om min flera ggr och varje gång kom många nya och nya matchningar. Lönar sig helt klart.
För tillfället har jag pausat den.
Ja, det är väl det man hoppas på 🙂. Var längsen jag starta om appen. Men varje gång jag tänkt göra det har det kommit en ny match. Har dock flyttat över de som är intressanta men bor för långtifrån för att ses nu till Messenger.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka