Måste man skriva texten och sätta in bilderna på nytt?Jag startade om min flera ggr och varje gång kom många nya och nya matchningar. Lönar sig helt klart.
För tillfället har jag pausat den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste man skriva texten och sätta in bilderna på nytt?Jag startade om min flera ggr och varje gång kom många nya och nya matchningar. Lönar sig helt klart.
För tillfället har jag pausat den.
Döljer man sig försvinner inte profilen, tror det samma gäller om man pausar. Däremot försvinner allt om man startar om appen.Måste man skriva texten och sätta in bilderna på nytt?
Jamen för att starta om? Var lite otydlig i min fråga..Döljer man sig försvinner inte profilen, tror det samma gäller om man pausar. Däremot försvinner allt om man startar om appen.
Måste man skriva texten och sätta in bilderna på nytt?
Om du raderar din profil (="startar om appen) försvinner allt.Jamen för att starta om? Var lite otydlig i min fråga..
Döljer man sig försvinner inte profilen, tror det samma gäller om man pausar. Däremot försvinner allt om man startar om appen.
Du måste väl radera kontot för att allt ska försvinna? Bara ominstallera appen hjälper inte. Man måste starta om kontot sas.
Ingen aning om vad som händer om man inte raderar det innan man tar bort appen, har aldrig gjort det. Har alltid tolkat "starta om appen" som att man raderar och startar om kontot igen.Du måste väl radera kontot för att allt ska försvinna? Bara ominstallera appen hjälper inte. Man måste starta om kontot sas.
Appen är ju som tex Facebook. Kontot försvinner inte för att man tar bort appen.Ingen aning om vad som händer om man inte raderar det innan man tar bort appen, har aldrig gjort det. Har alltid tolkat "starta om appen" som att man raderar och startar om kontot igen.
Om det är kopplat till Facebook så måste man avsinstallera appen där också om jag inte minns fel.
Samt radera kontot i appen.
Skrev till F nu:
"Det var du som sa att vi inte borde ha kontakt, ja jag har skrivit ändå.
Men du borde inte skriva utan blockera mig.
Men jag förstår inte varför du föreslår tv? Jag KÄNNER saker för dig, och inte tvärtom."
Låt bli att skriva bara tycker jag. Och blockera honom.
Jaaa! Härligt!!A och jag har babblat i telefon i nån timme. Innan dess körde vi På Spåret mot varandra i Duo-appen och chattade i två timmar.
Han har krånglat sig ut ett par möten på Onsdag bara för att kunna ta ett tidigare tåg hit.
Jäj![]()
samtidigt blir jag uppmuntrad av att han skriver...
Eller huuuuurJaaa! Härligt!!