Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har av en slump träffat ett styck trevlig klättrare, och jäklar vad han är attraktiv :o Har pratat med honom en gång tidigare för länge sedan och förvånades då över hur lätt det var att prata med honom. Nu hamnade vi att prata igen, massor, så mycket att vi nästan glömde bort att klättra. När vi väl klättrade så var han otroligt peppande, gav jättebra tips och var allmänt pedagogisk. Han har klättrat mycket(!) längre än mig och är otroligt imponerande att titta på, så det var också kul :p

När vi satt och pratade så blev det på något sätt att vi nästan satt lutade mot varandra, eller åtminstone hade fysisk kontakt på något sätt i princip hela tiden och innan jag gick hem fick jag en rejäl kram :D Vet inte huruvida han är singel eller inte, men vi har i alla fall lagt till varandra på Facebook och bestämt att vi ska klättra igen någon helg, och jag sitter här hemma med jättefånigt smajl bara av att tänka på det. Så ehm... Jag är utan tvekan nyfiken på vad det kan bli av det här.

Dejten med Stockholm gick bra, vi såg film, låg, såg klart film och låg sen och pratade i nån timma. Mysigt :) kommer träffa honom igen, ge det en chans, tror vi är rätt olika.

När jag sen gick in på messenger så har F skrivit till mig :meh:
Han verkar inte kunna låta bli känns det som.

Jag skrev till forskaren idag att jag inte vill ha sex med honom fler gånger men gärna vill vara vän. Jag menade det, jag tycker verkligen om honom som person men har inget annat intresse kvar för honom. Han tog det sådär.

Jag skrev till forskaren idag att jag inte vill ha sex med honom fler gånger men gärna vill vara vän. Jag menade det, jag tycker verkligen om honom som person men har inget annat intresse kvar för honom. Han tog det sådär.
Trist när det inte tas bra.

Dejten med Stockholm gick bra, vi såg film, låg, såg klart film och låg sen och pratade i nån timma. Mysigt :) kommer träffa honom igen, ge det en chans, tror vi är rätt olika.

När jag sen gick in på messenger så har F skrivit till mig :meh:
Han verkar inte kunna låta bli känns det som.

Jag har ju en favoritsyssla för mig 🙄 B l o, c k a. B l o, c k a. B l o, c k a, tipset heter blocka 😅

(för trött för att inte julrimma på blossalåten 🤣)

Ett lite längre inlägg då. Köpenhamn har bott hos mig i 3 veckor över jul och nyår. Det har varit både härligt och jobbigt, dåligt och bra för relationen. Jag ska verkligen inte bo ihop med någon partner, men konstant närhet har också tvingat fram bra diskussioner. Och så kan jag säga "jag fixar inte att du säger såhär" (sagt om goda råd vid fel tidpunkt) utan att han blir kränkt, och vi har också bråkat lite utan att jag blir helt avtänd vilket annars har varit en klassiker och början till undergången i tidigare relationer. Så det hela har gjort att vi nog har hamnat i ett tryggare och stadigare läge med ännu friare prat och noll svartsjuka från mig :).

F skrev idag igen O_o skickade lite bilder och nu skrev han och frågade om vi skulle glo nå tv :confused:

Svarade:

"Är det verkligen en bra idé?"
För honom var det lugnt sa han, svarade att det blir för jobbigt för mig och att jag måste tänka på mig själv.

Djurälskaren, vi kan kalla honom Z, vill komma hit och träffa mig nästa helg, blir förhoppningsvis trevligt. Han skriver varje dag och är mycket gullig. Han ville ta med mig på någon aktivitet, så han har frågat vad för idrottar jag gillar... :laugh: Har sagt att det som kan vara aktuelt ifm en dejt är dans och yoga. Annars blir det nog att vi kör lite sightseeing i staden iom att han inte varit här innan. :)

Fyra matchningar men ingen skriver. :banghead:

Sen undrar jag varför i hela friden så många Uppsalakillar fotar sig på Pinchos toalett? O_o

Skriv och fråga 😀

Kör höger på några och när ni matchar så öppnar du med "Hallojsan! Ser att du varit på Pinchos och fotat dig. Har noterat att det är ganska vanligt bland Uppsalas män att ta en selfie där. Vad tror du är anledningen till det?"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka