Ja det blir rätt segt men det är inte många det flyter på med tyvärr...
Har du funderat på att träffa dem IRL istället? Många orkar nog inte lägga ner mycket tid på att chatta innan man vet om det finns chans att träffas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blir rätt segt men det är inte många det flyter på med tyvärr...
Har du funderat på att träffa dem IRL istället? Många orkar nog inte lägga ner mycket tid på att chatta innan man vet om det finns chans att träffas.
Hur superlike:ar man? Hade en kille som jag blev seriöst intresserad av (humor + bra presentation), där hade jag gärna superlike:at...
Svep uppåt.Hur superlike:ar man? Hade en kille som jag blev seriöst intresserad av (humor + bra presentation), där hade jag gärna superlike:at...
Känns som lite norrländsk dialekt? ”Läre ju” betyder för mig samma som ”lär ju” alltså typ borde/behöver/måste eller liknande.Matchade äntligen med en kille och började skriva. Men han verkar inte riktigt veta hur man gör? Klipper av ord halvvägs igenom på nåt konstigt vis, samt skippar både stor bokstav och punkt. Är det nån som fattar vad "läre ju" betyder? Trodde inte jag skulle hänga upp mig på det, men så sjukt avtändande! För att inte tala om när han nedvärderar sig själv i var och varannan mening. Hittills har vi dessutom bara pratat om honom (för jag ställer frågor). Kanske trevligare att vara själv nu när jag tänker efter.
Känns som lite norrländsk dialekt? ”Läre ju” betyder för mig samma som ”lär ju” alltså typ borde/behöver/måste eller liknande.
Hm... Men då fattar jag verkligen inte. Hela meningen är "Kör lite vikter och sånt läre ju haha" som svar på min fråga vad han tränat.