Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista fasta födan - morgon är det flytande som gäller till jag gjort undersökningen.

Längtar hiskeligt mycket efter grovt bröd, frön och bönor. Och svenska tomater med örtsalt.

Två bästa för dagen redan nu :)

Första var att se hur nöjda hästarna blev när vi släppte dem i trädgården så de fick äta gräs :)

Det andra var när jag skulle in i kyrkan en snabbis och öva vid pianot i förmiddags. Det var visst kalas där inne, och när kag kom in så var det nästan alla barn från förskolan jag jobbade på innan. Så fick massa härliga kramar :D

Gårdagens bästa: Träffade syrran och hennes dotter. Var nog tre-fyra år sen sist.
Dagens bästa: Känns som om jag äntligen landat efter en stressig vecka.

Inte mitt bästa men säkert smådjurens;
Båda kaninerna fick var sin promenad (igår i och för sig..) utomhus. Swayze ville mest springa och upptäcka saker och Sylvester äta gräs.

Morgonen började toppen här! När jag kom till jobbet låg det en lapp i min bod från chefen som jobbat på min arbetsplats i helgen. På lappen stod det att han tyckte att det var rent och snyggt på min arbetsplats och att jag jag skulle ha mycket beröm för det.
Sen får jag ett mejl från seminstationen att vår ponny är redo och semin är beställd!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 146
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset