Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte inte gå och promenera men tog på mig lurar med Ricky Martin och traskade iväg, blev på gott humör av musiken :banana: "No te mieeeento! Te digo la verdad!!" :laugh: och promenaden gick snabbt, gick uppför en lång backe, bra för flåset. :up:

Att jag har kommit på att jag i min lägenhet kan klämma in ytterligare en klädhäst. Oh lord have mercyyyy detta är ju lyyysandee!!!! Detta innebär dock att jag måste ta bort en bokhylla men jag använder den ändå endast bara för att leka kulturell om jag får besök av kulturella elitmänniskor. Och tänker nu att det är lika bra att jag "kommer ut" som typ mig själv... :p

Jo just det en annan positiv grej. Vi har en deal på jobbet att OM man glömmer sin facebook uppe så är det liksom en sport att göra en facerape. Jag leder hittills ligan.
:angel::angel::angel::angel::angel:

Enda icke positiva med detta är att OM jag mot förmodan själv skulle glömma att logga ut har jag en mobb efter mig och den facerapen kommer INTE bli nådig :nailbiting::rofl::rofl:

Senast ändrad av en moderator:
Idag spontanbestämdes det att jag och mannen jag träffar skulle åka ut till en hittills outforskad skog för hundpromenad. Uselt väder till en början gjorde att vi nästan ställde in det hela... Meen när vi hade gått ca 20 meter i skogen sa vi nästan samtidigt något i stil med "ÅH så bra att vi kom ut hit idag!". Skogen var nämligen fantastisk! Den var jättefin, lugn och tyst men med perfekta promenadstigar överallt och hundarna kunde vara lösa hela promenaden också. Helt klart en sån där utflykt som ger enormt med energi.

Jo just det en annan positiv grej. Vi har en deal på jobbet att OM man glömmer sin facebook uppe så är det liksom en sport att göra en facerape. Jag leder hittills ligan.
:angel::angel::angel::angel::angel:

Enda icke positiva med detta är att OM jag mot förmodan själv skulle glömma att logga ut har jag en mobb efter mig och den facerapen kommer INTE bli nådig :nailbiting::rofl::rofl:

Ännu en anledning till att inte skaffa Facebook :p

Det ringde från hemligt nummer nyss. En Frida från Radiotjänst som undrade hur det stod till med TV hemma hos mig eftersom de just nu har kontroll på min ort.

Jag talade om att jag inte har någon TV och aldrig haft egen TV. Hon undrade då om jag hade en digitalbox. Jag bröt ihop lite och undrade om inte det skulle vara rätt idiotiskt när jag nu inte hade nån TV. Hon började fnissa och höll med.

Sedan la vi på i gott samförstånd.

Har spenderat halva dagen såhär..... Just sayin....

gott2.jpg

gott_0.jpg

Årets bästa: få läsa att den ökände pedofilen på fl*shback dömts till fängelse!!!!!!!! :banana: Äntligen äntligen äntligen åkte han fast!

Dagens bästa att jag kom fram till Bredbandsbolaget efter bara en kvart trots att jag blev skickad vidare till en annan avdelning. Att jag dessutom fick prata med en som förstod mig och jag förstod honom.

Tror att jag har blivit av med en efterhängsen "stalker".
Han har en tid hängt efter mig med jordens jobbigaste attityd. Troligen försöker han att imponera men öhm resultaten har sas uteblivit. Något han inte riktigt uppmärksammat.
Nyss stötte jag ihop med honom och han bara "nä men tjena, asså ja man är ju så stressad, alla drar och sliter i en. Ska träffa en jättekänd stylist nu som vill låna massa grejer, sen ska jag på ett event. Inte så sugen men du vet det är helt limited och ba du vet gratis drinkar och alla ska dit. Eller inte alla men du fattar det är lite exclusive liksom. Kan säkert ta med dig som plus 1, det är chill...."

Jag bara "åh det låter kul, men jag måste hem och fixa med det här".... (och tar fram ett paket lus-schampo från väskan.

Oh the joy! Hoppas att jag numera är befriad från denna idiot :banana::angel:

Dagens bästa: Mitt hjärta har lugnat ner sig! Det har varit oroligt och konstigt länge men efter att jag träffade min läkare på psyk så har det varit jättelugnt O_o Kanske jag var nervös inför det mötet bara.

Idag ska jag skriva papper på att provanställningen jag har nu går över till fast anställning när den tar slut :) Går då ner till 75% i arbetstid men med bibehållen lön = hög timersättning även för en kökschef så ev mertid kommer numera att märkas i lönekuvertet :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 145
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset