Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att den frysta matlådan jag snodde åt mig i farten imorse och som jag trodde innehöll något tråkigt typ köttbullar och makaroner, visade sig innehålla den lyxiga laxpastan jag gjorde förra helgen! Mums! Det har sina fördelar att ha dåligt minne... ;)

Jag måste ändra gårdagens bästa. Även om laxen var väldigt god. ;)
Jag och sambon var på klubben och tränade dressyr igår och det gick jättebra för oss båda. Ni vet, en sådan där träning när saker helt plötsligt fungerar och man faktiskt fattar varför! :D

Jag måste ändra gårdagens bästa. Även om laxen var väldigt god. ;)
Jag och sambon var på klubben och tränade dressyr igår och det gick jättebra för oss båda. Ni vet, en sådan där träning när saker helt plötsligt fungerar och man faktiskt fattar varför! :D

Grattis till det =) alltid skönt och ha såna dagar.

Jag känner mig glad över att ryggen har varit snäll mot mig idag så jag kunde sätta upp ladudörren som blåste sönder i våras och även bygga en ny dörr till vedboden som samma öde till mötes :)

Det är måndag men jag är ledig och ska göra en massa nyttigt, fika med avkomman och guida en hög bekanta i kväll.
Plus att det innebär att det är fyradagarsvecka på jobbet.

-finemang att vi upptäckte att man kan ta nationaldagsledig vilken dag som helst om nationaldagen infaller på en helg!!

En härlig danskväll i foxens tecken.
Många danser med min favoritdansare som hade en massa tokiga påhitt. Gapskrattt och nya försök till ny turer och snurrar.
Och vi fixade till det en eller två gånger.
Det är bara så roligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar