Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa är att jag om lite mer än en timme får gå hem efter ett 12 timmars jobbpass. Hemma väntar en mini myskväll för mig själv, familjen kommer hem sent. Lite ost framför tvn kanske? Eller något annat mumsigt, vi får se vad jag hittar. :d Längtar!

Dagens bästa är att jag lyckats planera tors-fredagens kanottur med hund och övernattning på två dagar då hunden, meteorologiskt sett, verkligen behöver få vara vattendjur.

Så underställen och gummistövlarna är borttagna från packningen, till förmån för badhandduk och skärmmössa.

Dagens bästa :D

Städar hotellrum. Knackar och väntar utanför ett rum där en man bor. Ingen öppnar så jag tänker att han nog är ute (han brukar gå efter lunch, bott en vecka redan) som vanligt vid den tiden och går in och öppnar sen toan för att börja städa där.
Då sitter han fan på toan med dörren olåst :o :o

Bad om ursäkt och sa att jag återkommer senare.

Såå pinsamt! Vet dock inte om det var mest för honom eller mig :rofl:

Nåväl, han kom ut i korridoren sen och så skrattade vi åt det :)

Inte första gången det hänt och troligen inte sista men jag dör lite varje gång :p

Gått promenad i lagom varmt väder, med Bon Jovi i lurarna.
Banane-danse-09.gif

Gårdagens bästa: Grillning med en släkting som har sommarstuga här och hennes två barn. På tidigare Buketräffen hos mig åt vi s'mores så jag tänkte det kunde det kunde vara lämpligt som efterrätt. Det visade sig att de hade inte ätit det tidigare och det var en stor hit :D grabbarna hade jättekul när de grillade sina marshmallows :up:

Än så länge är dagens bästa att jag bestämt tid med en kompis ute i skogen. Vi träffades 7.30 och gick en lång runda med våra hundar i härligt väder. Och nu sitter jag i lugn och ro och dricker kaffe. Trivs rätt bra!!

Morgonritt på 2 h tillsammans med vår gulliga inackordering och hennes mysiga ponny. Vi red genom skog, vid havet och genom sommarstugeområden, så himla vackert överallt!

Har precis kommit hem från god middag hos släktingen som har sommarstuga här. Det var riktigt mysigt och jättetrevligt att träffa flera av släktingarna igen så det var dagens bästa :)

Dagens bästa enligt katterna var att leveransen med kattmat och kattgodis kom idag :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 157
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V