Ur minnet kommer mina tankar just nu:
Hedinn känner jag inte att jag kan säga varken bu eller bä om just nu. Lite sämre aktivitet än de tidigare lekarna vi spelat ihop, men fullt förståeligt förstås med mycket jobb osv.
Koppen går väldigt mycket fram och tillbaka för mig. Ett tag lutade jag ganska starkt mot att hon var ond, då hon teoriade väldigt lite och slingrade sig ganska mycket när hon blev pressad. Nu har hon halkat tillbaka till mer neutral status för mig, då hon levererat bättre.
LenaH börjar jag bli lite misstänksam emot. Kan inte peka på någonting konkret utan att ha läst igenom leken igen, utan det är mestadels en känsla. Hon har varit med mycket och varit aktiv men jag minns knappt vad hon sagt och gjort, vilket gör mig nervös. Nu har jag inte spelat med LenaH tidigare vad jag kan minnas, så jag vet ingenting om hur hon brukar spela, men generellt tycker jag att det där med att flyga under radarn ofta är ett smart ulvdrag.
Lite samma sak som med LenaH gäller för FiaM just nu. Kan inte heller här dra mig till minnes något speciellt drag, vilket gör mig lite misstänksam. Men återigen inte tillräckligt för att hålla åt någon sida.
Matmissbrukaren har seglat upp lite på misstankelistan för mig. Upplever att hon teoriat ganska lite själv mest ifrågasatt och satt press på andra spelare. I och för sig vill jag minnas att hon pressade Habina rätt hårt ett tag, vilket ju är ett ganska högt spel som ulv. Eller ett genidrag...
Upplever också att hon varit ganska "snabb" på en ny misstanke, pressat på ganska hårt på en gång vid minsta lilla stoff. Å andra sidan kan ju det vara ett tecken på någon som genuint letar ulvar. Gah! Vet inte vad jag ska tro!
Får återkomma med mer. Vilka har jag kvar?
Lilltess
Idahoe
Paddington
Snurrfian
Missat nån?