Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jasså, jag var så inne på Lillelorden och hon har inte gjort det.Ja, Niyama har ju röstat på Habina alla tre dagar.
Håller med Hedinn om Niyama. Visst kan det vara ett briljant ulvdrag, men ett väldigt högt spel som sagt. Är nog beredd att hålla henne åt det godare hållet för tillfället.
Någonting som får min uppmärksamhet när röstlistorna är ställda i rad är att Lobelia som förutom den typiska förstadagsrösten på mig lagt två stycken strömföljande röster. Nu visade ju sig Habina mycket riktigt vara ond, men Lobelias röst på henne kom ganska sent när denne redan var rökt. Ett bra alibi?
Vill inte läsa in för mycket i det i nuläget eftersom rösterna på bumpo som sagt inte behöver säga så mycket och Habina var ond. Men det är onekligen ganska "lätta" röster.
Nu tycker ändå jag att det talar till Lobelias fördel att hon startade igång misstankarna mot Habina idag oavsett klockslag hon valde att lägga att lägga sin röst. Varför skulle en kollega driva på så hårt hela dagen? Isf är det ett jävla bra alibi.
Så nej, än så länge i mina ögon ligger Lobelia på goda sidan och det är snarare dom som försöker få igång misstankar emot henne som jag blir misstänksam.
Som du tex. Du smyger med rätt bra och märks inte av så mycket. Håller låg profil. Försöker skapa misstankar mot andra. Det känns ulvigt.
Jasså, jag var så inne på Lillelorden och hon har inte gjort det.
Jag ser inget konstigt i att en ond röstar på en ond 3 dagar på raken - om det är samma onda, men det är inget tecken på godhet heller. Just nu håller jag Niyama lite åt den goda sidan, jag blir lite tveksam dock när det gäller den nästan godförklaringen av Lillelorden - vet hon något jag inte vet?
Jag håller faktiskt med båda lite här. Lobelias lätta röster kan vara ulvigt men frågan är om hon skulle spela ett sånt högt spel som ulv. För hon har drivit rätt hårt mot Habina, samtidigt var ju faktiskt Habina under mångas radar.
Sen skaver det lite att Lobelia verkar tycka att det är misstänksamt att jag missade Habina helt. Men jag vet inte hur det är med er andra men jag kan inte hålla koll på alla samtidigt. Speciellt inte när jag inte har möjlighet att anteckna..
Det misstänkta är inte att du missade Habina utan att du tyckte det var skumt att hon var misstänkt. Sedan när du förklarade att du missat varför blev det ännu skummare, det skulle innebära att manmissat en massa inlägg.Jag håller faktiskt med båda lite här. Lobelias lätta röster kan vara ulvigt men frågan är om hon skulle spela ett sånt högt spel som ulv. För hon har drivit rätt hårt mot Habina, samtidigt var ju faktiskt Habina under mångas radar.
Sen skaver det lite att Lobelia verkar tycka att det är misstänksamt att jag missade Habina helt. Men jag vet inte hur det är med er andra men jag kan inte hålla koll på alla samtidigt. Speciellt inte när jag inte har möjlighet att anteckna..
Vad är en lätt röst och vad är en icke lätt röst?Sen skaver det lite att Lobelia verkar tycka att det är misstänksamt att jag missade Habina helt. Men jag vet inte hur det är med er andra men jag kan inte hålla koll på alla samtidigt. Speciellt inte när jag inte har möjlighet att anteckna..
vet inte om jag är till så stor nytta ikväll efter 3 glas vin och en två-rätters middagJag önskar att @Paddington kunde kika in och delge oss lite tankar nu efter lynchen.
Jag håller faktiskt med båda lite här. Lobelias lätta röster kan vara ulvigt men frågan är om hon skulle spela ett sånt högt spel som ulv. För hon har drivit rätt hårt mot Habina, samtidigt var ju faktiskt Habina under mångas radar.
Jag tror inte jag blir så mycket klokare ikväll så får sova på saken och läsa om tråden imorgon.
Dl var väl 13.00 så innan dess ska jag väl hunnit med det.
det är dagens nattDL som är kl 13. DagDL är kl 22
vet inte om jag är till så stor nytta ikväll efter 3 glas vin och en två-rätters middag
Tror jag är bättre på att uttrycka mig i morgon, men mina spontana tankar så här långt.
Röststatistiken:
Snurrfian röstar: Habina, bumpo, Habina
Lillelorden röstar : Bumpo, Habina, Habina
Niyama röstar: Habina, Habina, Habina
LenaH röstar: Snurrfian, Bumpo, Idahoe
Koppen röstar: FiaM, bumpo, Snurrfian
FiaM röstar: Klara, Bumpo, Habina
Idahoe röstar: Paddington, Lilltess, Lilltess
Hedinn röstar: Cirkus, Habina, Habina
Lobelia röstar: Lillelorden, bumpo, Habina
Matmissbrukaren röstar: Cirkus, bumpo, Habina
Lilltess röstar Paddington, Koppen, Idahoe
Habina röstar: Snurrfian, bumpo, Snurrfian
.
Är inte Habina ond när jag röstar på henne?
Gott Nytt År till er alla!
Edit, fick ändra lite så meningen blev begriplig... Dags att sova?
Akta dig, att önska något sådnt är ulvigt fick jag lära mig förra leken.Gott nytt år ulvar!
Imorgon kommer vi för er, hoppas ni alla är bakisar som fan och gör massa tabbar
Å gott nytt år till er andra med så klart
Kan du inte komma med lite teorier nu? Det skulle kunna bli fantastisktGott nytt år allihopia kopen är jätteonykter. Vill bara önska gott nyttår allihop!