Vad är det för samband mellan Paddan och Habina? Det har jag missat.
http://www.bukefalos.com/threads/circus-maximus-ulvspel.1295053/page-18#post-16763594
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja jag har gått hårt åt lilltess och misstänkt LenaH och också. Men jag har inte misstänkt var och varannan, jag antar du menar det. En del har halva startfältet som misstänkta.
På vilket sätt talar en tidig röst på Habina till Lillelords fördel? Det var många som lutade mot att rösta på henne och som skrivit det innan hon lade rösten. För mig kan det lika gärna vara en alibiröst och tala för att hon är ond. Jag får titta vidare på Lillelorden, jag har för närvarande ingen bestämd åsikt om hon kan tänkas vara god eller ond.Håller inte med om att Lillelorden "smugit under radarn". Hennes tidiga röst på Habina igår tycker jag talar till hennes fördel.
På vilket sätt talar en tidig röst på Habina till Lillelords fördel? Det var många som lutade mot att rösta på henne och som skrivit det innan hon lade rösten. För mig kan det lika gärna vara en alibiröst och tala för att hon är ond. Jag får titta vidare på Lillelorden, jag har för närvarande ingen bestämd åsikt om hon kan tänkas vara god eller ond.
Javisst kan det vara en alibiröst men jag tycker det finns andra röster som mer talar för att det är alibiröstande. Igår var ju inte Habina sååå misstänkt så varför skulle Lorden försökt dra igång nåt mot kollegan?
Javisst kan det vara en alibiröst men jag tycker det finns andra röster som mer talar för att det är alibiröstande. Igår var ju inte Habina sååå misstänkt så varför skulle Lorden försökt dra igång nåt mot kollegan?
Varför inte?
I en lek för inte så länge sen så röstade Sasse på samma kollega i dl 1, 2 och 3.
Hon var dessutom först att lägga rösten med. Sen blev hon godförklarad och tog hem rubbet. Men alla kanske inte vågar köra på det viset.
Ja det kan man fråga sig, men man drar inte igång något bara genom att rösta, motiveringen och hur mycket man driver är mycket mer betydande. Man kan dra igång drev utan att ens rösta . Nu är jag böjd att hålla med om att det kan tala för hennes fördel, men hon har inte hitills stått på misstanke listan mer än min nästan OT röst första dagen. Det är först nu jag börjat kolla på allvar, när det finns något att gå på, och jag är ingalunda övertygad var hon står.Javisst kan det vara en alibiröst men jag tycker det finns andra röster som mer talar för att det är alibiröstande. Igår var ju inte Habina sååå misstänkt så varför skulle Lorden försökt dra igång nåt mot kollegan?
jag antar att Niyama hänvisar till Cirkus inlägg om min felskrivning där jag råkade skriva att Habina ändrat sin röst och inte ändrat sitt inlägg (vilket jag korrigerade i inlägget efter) Men Cirkus tog upp det som att lyan hade diskuterat att Habina skulle ändra sin röst men inte gjorde det.
Hade inte Niyama röstat på Habina tre dagar i rad så skulle jag vara väldigt misstänksam mot Niyama, men just nu sätter jag henne åt det goda hållet iaf för det känns som väldigt högt spel från lyan att rösta på en kollega i alla tre lyncher.
Då tänker vi olika kring det. Speciellt i en lek med så många sior i omlopp kan en ond mycket väl se chansen att bli mer eller mindre godförklarad. Sen om det är fallet här vet jag inte, men för mig känns det riskabelt att godförklara någon baserat på det.Även om man vet att en ond blivit siad så är det typ 5-10 goda som inte vet det. Jag kan inte se någon anledning för en ond att hänga ut någon enbart för det, inte så pass tidigt i leken med så många deltagare. Nu blev Habina dessutom misstänkt före någon kunnat sia.
Ja som sagt är det möjligt. Jag godförklarar inte Lorden. Men jag blir lite skeptisk till dig som väldigt gärna vill rikta misstankarna ditåt. Det finns ju många fler eventuella alibiröstare?
Jo jag läst på hennes inlägg, jag kan inte se något konstigt i ditt handlande, som jag skrev tidigare så önskade jag att jag kommit på det själv när jag såg motiveringen (men kanske inte efteråt). Visst det kan vara en freudiansk felskrivning men din förklaring ser jag som troligare. Hon hade ju inte ändrat sin röstning så varför kommentera det?jag antar att Niyama hänvisar till Cirkus inlägg om min felskrivning där jag råkade skriva att Habina ändrat sin röst och inte ändrat sitt inlägg (vilket jag korrigerade i inlägget efter) Men Cirkus tog upp det som att lyan hade diskuterat att Habina skulle ändra sin röst men inte gjorde det.
Hade inte Niyama röstat på Habina tre dagar i rad så skulle jag vara väldigt misstänksam mot Niyama, men just nu sätter jag henne åt det goda hållet iaf för det känns som väldigt högt spel från lyan att rösta på en kollega i alla tre lyncher.
Lynchat kollegor och satt spiken i kistan, absolut. Men tre dagar i rad? Känns ytterst tveksamt tycker jag.Fast Niyama har lynchat kollegor och satt spiken i kistan med sista rösten tidigare. Så det är nog inget hon drar sig för.
Kan nämna en specifik lek där hon gjorde så mot Cirkus och blev sen godförklarad och tog hem det.
Man kan inte lita på något.
Tre dagar i rad?Lynchat kollegor och satt spiken i kistan, absolut. Men tre dagar i rad? Känns ytterst tveksamt tycker jag.
Lynchat kollegor och satt spiken i kistan, absolut. Men tre dagar i rad? Känns ytterst tveksamt tycker jag.
Ja, Niyama har ju röstat på Habina alla tre dagar.Tre dagar i rad?
Tack för länken, nu minns jag det. Som citat låter det konstig men sammanhanget med God kontra ond så ser jag inget konstigt i det. Det är ingen vanlig godförklaring som hon syftar på utan hon menar på att det versala G:et skulle vara en ledtråd. Jag såg det som en typisk förstadagsröst, man griper efter vad man kan för man har ingen aning.
Jo jag läst på hennes inlägg, jag kan inte se något konstigt i ditt handlande, som jag skrev tidigare så önskade jag att jag kommit på det själv när jag såg motiveringen (men kanske inte efteråt). Visst det kan vara en freudiansk felskrivning men din förklaring ser jag som troligare. Hon hade ju inte ändrat sin röstning så varför kommentera det?