Det var jag som drömde om dig sist. Men visst bara blanda ihop mig med någon annan
Men just det ja. Är du inte van sen igår att bli misstagen för andra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var jag som drömde om dig sist. Men visst bara blanda ihop mig med någon annan
Och missade totalt vad vi andra skrev till den grad att anser det är skumt att flera misstänker henne.Men jag strunta inte i det för att hitta någon annan men valde att koncentrera mig lite på det jag reagerade på först.
Håller med Hedinn om Niyama. Visst kan det vara ett briljant ulvdrag, men ett väldigt högt spel som sagt. Är nog beredd att hålla henne åt det godare hållet för tillfället.
Någonting som får min uppmärksamhet när röstlistorna är ställda i rad är att Lobelia som förutom den typiska förstadagsrösten på mig lagt två stycken strömföljande röster. Nu visade ju sig Habina mycket riktigt vara ond, men Lobelias röst på henne kom ganska sent när denne redan var rökt. Ett bra alibi?
Vill inte läsa in för mycket i det i nuläget eftersom rösterna på bumpo som sagt inte behöver säga så mycket och Habina var ond. Men det är onekligen ganska "lätta" röster.
Och missade totalt vad vi andra skrev till den grad att anser det är skumt att flera misstänker henne.
Jag börjar också snegla åt @LenaH hon brukar komma med mycket matnyttigt som god men nu ger hennes inlägg inte mycket alls. Jag vet att lena ogillar inaktivitet men hon kan spela på det för att få ut en ond.
Nu tycker ändå jag att det talar till Lobelias fördel att hon startade igång misstankarna mot Habina idag oavsett klockslag hon valde att lägga att lägga sin röst. Varför skulle en kollega driva på så hårt hela dagen? Isf är det ett jävla bra alibi.
Så nej, än så länge i mina ögon ligger Lobelia på goda sidan och det är snarare dom som försöker få igång misstankar emot henne som jag blir misstänksam.
Som du tex. Du smyger med rätt bra och märks inte av så mycket. Håller låg profil. Försöker skapa misstankar mot andra. Det känns ulvigt.
Vad menar du här?
Vad är det som är oklart? Jag menar vad jag skriver och ser inget konstigt i det.