Lillelorden har egentligen inte skrivit jättemycket. Röstade på onda Habina både dag 2 och 3. Vad som stör mig lite är att jag själv tänkt henne som vettig, men när jag läser igenom finns inte så mycket attt ta på egentligen.
Fast tidsbrist har ju åtminstone jag haft än så länge, så särskilt konstigt är det väl inte. Men skulle gärna se mera teorier från henne! Än så länge neutral.
Niyama har röstat på Habina alla tre gångerna. Visst skulle det kunna vara alibiröster, men ett väldigt högt spel från hennes sida i så fall, så det har jag svårt att tro. Godförklarar Lillelorden en aning igår, vilket uppmärksammades, men jag har själv hållit Lorden som neutral så ser inte något större problem med det. Just nu tror jag hon är god.
FiaM röstade på Habina igår, men det säger ju egentligen ingenting om hennes godhet. Har teoriat en del och verkar i stort vettig, även om jag alltid får en liten, liten, varningsflagga av när inläggen är uppdelade nästan ett per spelare hon skriver om, då detta kan vara ett sätt att få det att se ut som att man är mer aktiv än man är. Men som sagt, hon verkar i stort vettig, så neutral mot god just nu.
Hedinn har varit väldigt inaktiv för att vara henne, kommit in sent och röstat lite hafsigt sådär. Kom med några korta tankar igår kväll, men har inte sagt så mycket senaste dagarna. Jag saknar de långa teori-inläggen och frågandet som jag tycker hon brukar ha. Funderar på om det är allmän tidsbrist eller om hon försöker ligga lågt? (Fast det brukar väl inte vara hennes stil att göra som ond?) Röstar på Habina två gånger, men tveksam om det säger något egentligen.
Neutral just nu, men jag vill se mer!
Koppen verkade misstänkt i början, men har de senasste dagarna tagit sig i kragen och kommit med en del teorier. Bra jobbat
Fortsätt gärna teoria ordentligt, lättare för oss att följa dina tankar då.
Just nu neutral mot god.
Snurrfian snurrar på. Blandar ihop Habina och Lobelia med Lilltess... Hennes teori-sammanfattning igår sa inte så mycket egentligen, men verkade väl i stort vettig. Röstat på Habina dag 1 och 3, då Habina även röstade på henne. Skulle kunna vara två ulvar som försökte skapa alibi för varandra? Det verkar lite misstänkt tycker jag.
LenaH diskuterar en del, men har väldigt många inlägg i förhållande till hur mycket innehåll hon kommit med. Känns inte lika "på alerten" som jag brukar uppleva henne som. Rösten på Snurrfian dag 1 skulle kunna vara försök till alibi OM nu Snurris är ond, vilket jag inte alls är säker på. Hmm. Lite misstänkt är hon allt.
Lilltess är jag fortfarande misstänksam mot. Hennes spel har varit väldigt defensivt upplever jag, och teoriandet delvis handlat om hur andra inte har teoriat så mycket, vilket skaver för mig. Att hon verkar bli hopblandad med så många får mig att fundera på om hon varit lite väl anonym/glidit med en del. Hamnade i diskussion igår om att hon "missat" spelare, vilket inte heller sitter helt OK hos mig...
Nope, hon lutar åt onda hållet för mig.
Matmissbrukaren har många inlägg, diskuterar mycket och känns som att hon aktivt letar ulvar. Åt godare hållet just nu.
(Gah, nu börjar jag få bråttom här!)
Paddington. Om jag ska kolla lite snabbt på henne, får återkomma när jag kommit hem i eftermiddag. Jag sankar Paddans långa fina teori-inlägg. De brukar verka väldigt vettiga oavsett om hon är ond eller god, så det kanske mer beror på tidsbrist? Hursomhelst vill jag gärna se mer!
Så, får återkomma i eftermiddag igen men ville få in något innan DL (som väl var 12?) Hoppas jag inte glömt att skriva om någon nu!