Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Snyggt! Hur har du plockat ihop det? Är sugen på att plocka ihop ett rundsytt remontträns som jag sett att andra gjort här. Men har inte hittat några bra delar än.

+ RebeccaJoli: Tack så mkt! :love:
Ja det är en häftig färg! Nej inte så passande till fuxar... :p (Vann faktiskt shabraket på Ponnydressyr-LagSM 2006 i Nordhalland - på ett fuxsto! Haha, uppskattade det inte så mkt just då ^^)

Allt utom nosgrimman är Knights, den som följde med var 1 dm för kort på både längden och tvären trots att nack- och käkrem passar. Så jag fick köpa Daredevils nosgrimma som hör till det tränset hon gjort till remont :)
Men det behöver ett annat pannband... :angel:

*KL*

Ska se om jag vågar mig på och om jag lyckas med att lägga in en bild. Den är från senaste tävlingen som var den första för året. Det är taget i mellantraven vilket inte är vår starka sida direkt.
395527_10150640054923497_527318496_9054023_1650520730_n.jpg

Senast ändrad:

*kl*

Idag var jag och Luxus på stranden i det fina vädret. Det var första gången på en strand och han tyckte att vågorna var ganska läskiga men skötte sig riktigt bra som vanligt. Lastade ur själv på parkeringen, satt upp där och red sen ner på stranden. Väldigt skönt att ha en snäll häst! :laugh:

Bonusbild :D

Ursnygga bilder:love:!! Härlig uppladdning inför kommande veckan-önskar er ett jättestort lycka till!

En nyfiken fråga bara :)

Varför rider du med huva? För att det är snyggt eller av annan anledning? (Nu antar jag att det är en huva och inte ett pannband i 2 rader för jag ser så illa utan mina glasögon haha)

Galet fin häst och jag gillar det orangea!

Gud va härligt de ser ut, fick lite sommar känslor. Stort lycka till nästa vecka, nu kommer de gå bra!:banana:

Det skulle jag gjort ;P Skulle dessutom njuta ordentligt om jag var du AW, gudomligt snygg och vacker häst!!

Jättesnygg och håller givetvis tummarna för er nästa vecka!

Har fått en förfrågan om jag inte ev kan låta betäcka vårt QE sto med honom:D Intresse för avkomma nämligen.

Underbart fina bilder på din snygging! Sållar mig till skaran som hoppas på att det kommer gå bra för er på bruksprovet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 329
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 005
· Visningar
67 620
Senast: Sel
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
8 666
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vad gör vi häst-edition del 1