Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Snyggt! Hur har du plockat ihop det? Är sugen på att plocka ihop ett rundsytt remontträns som jag sett att andra gjort här. Men har inte hittat några bra delar än.
+ RebeccaJoli: Tack så mkt!
Ja det är en häftig färg! Nej inte så passande till fuxar... (Vann faktiskt shabraket på Ponnydressyr-LagSM 2006 i Nordhalland - på ett fuxsto! Haha, uppskattade det inte så mkt just då ^^)
Allt utom nosgrimman är Knights, den som följde med var 1 dm för kort på både längden och tvären trots att nack- och käkrem passar. Så jag fick köpa Daredevils nosgrimma som hör till det tränset hon gjort till remont
Men det behöver ett annat pannband...
Ska se om jag vågar mig på och om jag lyckas med att lägga in en bild. Den är från senaste tävlingen som var den första för året. Det är taget i mellantraven vilket inte är vår starka sida direkt.
Idag var jag och Luxus på stranden i det fina vädret. Det var första gången på en strand och han tyckte att vågorna var ganska läskiga men skötte sig riktigt bra som vanligt. Lastade ur själv på parkeringen, satt upp där och red sen ner på stranden. Väldigt skönt att ha en snäll häst!
Varför rider du med huva? För att det är snyggt eller av annan anledning? (Nu antar jag att det är en huva och inte ett pannband i 2 rader för jag ser så illa utan mina glasögon haha)
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
IT & mobiler Invändningen är att använda chatGPT som sökmotor. Den är inte byggd som sökmotor, är ganska kass på det och konsumerar mycket mer energi...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.