Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så fort jag bara får skolan klar så kommer jag rätt säkert flytta härifrån. Hade velat ha vädret u Skåne-men UTAN att det blåser hela tiden. Vet inte riktigt var jag ska ta vägen..
Ja jag måse säga att jag trivs bra här i södern, förutom blåsten. Men den är ändå varmare än fjällvindarna.. men några sånna har ni ju inte i synsvall..
IronWill;
Det spelar inge roll att hon lipar och grimaserar, hon är lika söt för det
Varje gång jag tar kort på min häst, så finns det alltid några där han lipar och grejar med tungan hehe.
dressyrteamet;
Han ser verkligen jättetrevlig ut, lätt och luftig !
Cashmir;
Vilka fina porträttbilder, han är bildskön din häst.
Laivine;
Oh vilket underbart väder
Vilket fint par ni var, ser jättetrevligt ut !
Och vilken härlig blick hästen har, ser så genomsnäll ut !
Jag har varit och promenerat i fina vädret med min älskling;
Idag var vi bara ute på en kort promenad. Calle var mer i luften än på marken och höll på att skrämma slag på en stackars ponnymamma som var på besök. Han var laddad redan när jag hämtade honom i hagen, bockade på stället och studsade hela vägen in. Under promenaden bockade han, hoppade, blåste upp sig och var allmänt omöjlig. Morgondagens premiärtur efter en månads vila pga spiken i hasen kan bli spännande.
Laivinie: Vilka proffsbilder! Ser ut att platsa i en postorderkatalog! Stiligt ekipage är ni allt!
m85: Vilken bildskön kärlek du har!
Cashmir: Otroliga bilder!
mooi: Säkerhetsväst kanske är en bra idé när du ska upp?
Jag bidrar med två bilder på mig och min häst från gårdagens lilla pass på utebanan (premiär för året). Tyvärr var banan väldigt hård och isig på vissa ställen, så det fick bli ett lösgörande pass i skritt.
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Kropp & Själ Delvis knapplån
Det är det där, att må dåligt, bli seg och ont i huvudet som ställer till det så för mig. Sömn föder sömn och sover jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.