Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Så fin han har blivit, det var längesedan jag såg någon bild på honom :) Visst hade du sålt pappan?

IW: Hon är ju så himla go' :D Storflinet var ju bara så mwah :love:

Tack, ja jag sålde pappan förra året. Känns lite konstigt att inte ha en frieser i familjen längre :D Men mamman bor kvar iallafall.

Men allvarligt-gräs?? Hur långt söderut har du flyttat egentligen?!

Jättefina bilder förresten:p. Denna hästen passar verkligen dina långa ben:).

Ja här har vi knappt haft nån snö ju! Vi bytte ju typ plats i landet du och jag..:p

Men ja visst gör hon! Äntligen så slipper man ha benen en dm nedanför magen:D:angel:

Så fort jag bara får skolan klar så kommer jag rätt säkert flytta härifrån;). Hade velat ha vädret u Skåne-men UTAN att det blåser hela tiden. Vet inte riktigt var jag ska ta vägen..

Dina ridbyxor är ju helt fantastiskt snygga. :love: Själva ekipaget var ju inte heller tråkigt att titta på. ;)

Fiorano; Till och med här i Stockholmsområdet kryper det minsann fram knallgrönt gräs. :eek: Visserligen hade vi ju +9 grader i solen härom dagen. :love:

Ja jag måse säga att jag trivs bra här i södern, förutom blåsten. Men den är ändå varmare än fjällvindarna..;) men några sånna har ni ju inte i synsvall..:angel:

IronWill;
Det spelar inge roll att hon lipar och grimaserar, hon är lika söt för det :D
Varje gång jag tar kort på min häst, så finns det alltid några där han lipar och grejar med tungan hehe.

dressyrteamet;
Han ser verkligen jättetrevlig ut, lätt och luftig !

Cashmir;
Vilka fina porträttbilder, han är bildskön din häst.

Laivine;
Oh vilket underbart väder :love:
Vilket fint par ni var, ser jättetrevligt ut !
Och vilken härlig blick hästen har, ser så genomsnäll ut !

Jag har varit och promenerat i fina vädret med min älskling;
32888040.jpg

Alltså dom hade gärna fått varit lite längre, men det är ju sånt stretchtyg längst ner, så det går bra ändå med ridstrumpor. Dom var så billiga :D

Så söt:love:

Ja hon ser snäll ut, men skenet bedrar.. det bor allt en liten djävul i henne:devil:

KL

Idag var vi bara ute på en kort promenad. Calle var mer i luften än på marken och höll på att skrämma slag på en stackars ponnymamma som var på besök. Han var laddad redan när jag hämtade honom i hagen, bockade på stället och studsade hela vägen in. Under promenaden bockade han, hoppade, blåste upp sig och var allmänt omöjlig. Morgondagens premiärtur efter en månads vila pga spiken i hasen kan bli spännande.

40809_1330292943.jpg

såg väl mest ut såhär under promenaden....
Hej_jag_ar_lite_knapp.jpg

Laivinie: Vilka proffsbilder! Ser ut att platsa i en postorderkatalog! Stiligt ekipage är ni allt!

m85: Vilken bildskön kärlek du har!

Cashmir: Otroliga bilder!

mooi: Säkerhetsväst kanske är en bra idé när du ska upp? ;)

Jag bidrar med två bilder på mig och min häst från gårdagens lilla pass på utebanan (premiär för året). Tyvärr var banan väldigt hård och isig på vissa ställen, så det fick bli ett lösgörande pass i skritt.

120226_2.jpg

120223_3.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 322
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 005
· Visningar
67 550
Senast: Sel
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 605
Senast: super
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka