Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

OS har inga standardpannband med pärlor som är svängda. Men det går säkert att specialbeställa. Finns dock en tjej här på Buke som gär ursnygga svängda pannband med pärlor! Hon tillverkar själv från grunden och kan göra öglorna större och du kan själv bestämma hur svängt det ska vara:). jag ska beställa ett från henne men kan inte för mitt liv bestämma vilken färg jag vill ha å pärlorna:D!

Och här är resultatet av när denna bukefalist sydde upp ett svängt pärlpannband i strl X-full (till kandar) till mig:laugh: Jättenöjd med resultatet, hade omöjligt att hitta liknande pannband till min häst. Så kan verkligen rekomendera:idea:

IMAG0160.jpg

Eftersom att jag inte kan låta bli min kamera när vädret är underbart så får ni lite fler tråkiga avsuttna bilder från oss.

light_by_erehsidne-d4q16l7.jpg

frozen_lake_by_erehsidne-d4q16ym.jpg

look_by_erehsidne-d4q177v.jpg

hello_by_erehsidne-d4q17eq.jpg

Hah, bra sagt Fiorano!

Hon är så söt, trots din jättemage och isbjörnspäls, men allt klär en skönhet :love:

Fiorano, mysboll och Pommery, :love:

Fast jag går mest och tycker att hon inte har någon mage alls. :rofl:

Det ser ju inte direkt ut som om hon tänker klämma ur sig en fölunge om tre månader. :p Hon är mest rund som en boll.
Men från sidan så ser hon nästan normal ut numera, så vi får väl se om det är något kvar. :)
st-4.jpg

Här är de senaste på min kille:D
extrir118.jpg

extrir033.jpg

extrir020.jpg

extrir049.jpg

extrir017.jpg

extrir093.jpg

extrir022.jpg

Och en liten bonus extriörsbild från när jag köpte honom (1 år sedan) tills nu (eller ja, mitten av januari):
bajs.jpg

Oh vilken skillnad! :eek: Bra jobbat!
Söt häst med härlig uppsyn :)
Vad är det för träns/pannband?

Nu råkar jag veta att nosgrimman är samma som du borde ha/snart ha :angel:

*kl*
Jag och fröken röd har varit igång igen, denna gång med kameraman ;)

Rea-Elin-086-600x464.jpg

Rea-Elin-087-600x400.jpg

KL

Passade på att lufta Skalman när det var så fint väder.

85209_1329485329.jpg

Tack å hennes vägnar! :love:

Det är samma träns på alla fyra bilderna.
Det är ett träns från hööks, artemis heter det (om jag inte talar i nattmössan. :p), med ett OS pannband. :d

missade helt att det hade rundsydda delar... attans.. helt plattsytt hade varit riktigt bingo!

Tänk om man kunde klona stellor till strl ca 165 cm :love:

Det ser ju inte direkt ut som om hon tänker klämma ur sig en fölunge om tre månader. :p Hon är mest rund som en boll.
Men från sidan så ser hon nästan normal ut numera, så vi får väl se om det är något kvar. :)
Men du hade väl känt att den sparkade? Tror du att hon har kastat?

st-4.jpg

Ingen fara!

Sådär såg mitt sto ut också. Hon blev aldrig större än sådär (typ). Men ut kom en stor och välväxt liten hingst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 337
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 009
· Visningar
67 825
Senast: Sel
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 800
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka