Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp, de är ett bensnöre. Bröstan har blivit för liten, så då går man ta vad man har. Fungerat bra hittills. Har den pga sadeltvånget. Måste spänna sadelgjorden i omgångar och om hon skulle få spelet innan den är spänd vill jag inte att sadeln ska glida bak.
Tog lite bilder på pollen i sitt nya träns ifrån OS men han ville inte stå still för fem öre så bilderna är inte dom bästa
Någon som har tips på bra nackpadd till rundsydda träns? Jag har en till kandar ifrån OS men jag tycker att den känns så himla klumpig på något vis och egentligen skulle jag nog behöva pannband i x-full också de detta känns på gränsen till för kort
Tack allihopa jag är superglad och ääääntligen liksom
Tränset är helt ifrå Otto Schomacher då jag hittade de på rea. Har gått och suktat efter de i nästan två år men tyckt att de har varit lite väl dyrt men nu kunde jag inte motstå
Jag använder helt vanliga billiga neoprennackskydd till min rundsydda träns och kandar. Kostar en 50 lapp på Hööks. Någorlunda diskret och sitter där de skall.
Håller med om att han behöver större pannband, ser ut som det klämmer.
De värsta är ju att de är så himla svårt att få tag på större. dett är ändå ett stort full så jag tror det får bli att lämna in hos sadelmakare och be henne göra öglorna längre helt enkelt
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Foder & Strö Mina äter Trikem copper+ (men den innehåller mangan med), speciellt den ena kan vara lite petig med om det smakar illa, men den här går i!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.