Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Den "nya" dressyrstjärnan

32867412.jpg

32876804.jpg

Ursäkta den oerhört dåliga mobilbilden (syster som rider, så var snälla)
32876818.jpg

Å så den "gamla" dressyrstjärnan

Ursäktar mörka inte helt färska, men iaf ovisade bilder
30131600.jpg

30131678.jpg

29600543.jpg

Syrran även på denna bild. Nytagen.
428370_10150547446813499_692418498_9100183_1978241595_n.jpg

Senast ändrad:

Japp, de är ett bensnöre. Bröstan har blivit för liten, så då går man ta vad man har. Fungerat bra hittills. Har den pga sadeltvånget. Måste spänna sadelgjorden i omgångar och om hon skulle få spelet innan den är spänd vill jag inte att sadeln ska glida bak.

Va smart!

Här kommer bilderna från i lördags när vi var ute och red! Detta är dock dom fina bilderna:D, de andra blev halvt hemska, han var hemskt spänd...

Fråga mig inte vad jag gör med munnen...
IMG_5728-1.jpg

...eller skänklarna!
IMG_5726-1.jpg

IMG_5739-1.jpg

Å kolla, vi kan extraknäcka som islandsekipage också!!:angel:
Island-1.jpg

*kl

Tog lite bilder på pollen i sitt nya träns ifrån OS men han ville inte stå still för fem öre så bilderna är inte dom bästa:D
Någon som har tips på bra nackpadd till rundsydda träns? Jag har en till kandar ifrån OS men jag tycker att den känns så himla klumpig på något vis och egentligen skulle jag nog behöva pannband i x-full också de detta känns på gränsen till för kort

2012-02-15134334.jpg

2012-02-15134432.jpg

Så himla fint! Vart hittade du nosgrimman? Jag har beställt en från e********n men jag vet ju inte om den är lagom innan jag fått hem den...

Fruktansvärt snyggt!!!:love:

Jag sydde en egen kudde till mitt rundsydda kandar. :) Det blev väl inte världens vackraste men duger så länge..;)

delvis kl*

Tack allihopa jag är superglad och ääääntligen liksom:bow:

Tränset är helt ifrå Otto Schomacher då jag hittade de på rea. Har gått och suktat efter de i nästan två år men tyckt att de har varit lite väl dyrt men nu kunde jag inte motstå:d

Jag använder helt vanliga billiga neoprennackskydd till min rundsydda träns och kandar. Kostar en 50 lapp på Hööks. Någorlunda diskret och sitter där de skall. :)

Håller med om att han behöver större pannband, ser ut som det klämmer.

De värsta är ju att de är så himla svårt att få tag på större. dett är ändå ett stort full så jag tror det får bli att lämna in hos sadelmakare och be henne göra öglorna längre helt enkelt

Jättesnyggt träns! Meeeen om inte bilden är spegelvänd så sitter käkremmen med spännet på fel sida:p.

bilden är spegelvänd! haha min mobil vänder bilderna utav någon konstig anledning som jag inte kommit på än:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 337
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 012
· Visningar
67 959
Senast: Tranan
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 831
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31