Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Känner igen mig i åldersnoja-grejen, fast du ser ju ut som din ålder till skillnad mot vissa andra här som konstant blir misstagen för 16-17... Fick höra för nåt år sen att en trodde jag var 13!? Medelålders man visserligen så han var väl kass på att gissa men blev lite putt ändå haha... Inte så många som tror att jag är äldre än 18 i alla fall! :grin:

Oh rockabilly-stil är så fint, med prickiga söta vippiga klänningar! :D

Jo jag har ju haft svart, mörkbrunt, ljusbrunt, rött, rosa, svart med rött, svart med rosa, nästan vitt och oranget mellan blekningarna så jag gillar förändring också... men nu tänkte jag hålla mig till min naturliga i alla fall något år ;)

meh, var ju inte så jag menade. menade ju bara att du är astuff i frillan, inget illa såklart.

känner inte igen nicket alls, gissar att du var mest på u förut eller?

kl

Fastnar visst inte på bild så ofta längre, men här är en utav de senaste (som är ifrån i somras :angel:).
colorado_822_502f66de9606ee279f00249e_509a7b35e087c30b723c315e.jpg

haha förstod det faktiskt ;)

ja jag ser la inte ut som en ÄUare på bilden eller? :D Var gissningsvis 13 när filmen spelades in så yes box ;)

Jag syftade mest på att jag inte kände igen ditt gamla nick och gissade därför att du inte varit så mycket på ÄU tidigare. Filmen tittade jag inte på :)

Alltså jag har ju åldersnoja med att jag ser äldre ut än jag är (många gissar 26-28 :confused:)
Och nu ser jag alltså ut som en 26:åring som anstränger sig för att se yngre ut, vilket blir lite patetiskt. Suck...:cool: men men! Bara i några månader (eller sådär minst ett halvår) till sen så kan jag börja se vettig ut igen :D

Jaha haha!! Men då kan vi ju dela på åldern så vi båda ser ut som vår ålder? :D
Jag tycker väl max du ser ut som 22-23 så :)

I och för sig. Du tycks ha den genetiska förutsättningen för att kunna exponera mycket hud på vintern, så kallad läderhud/trollhud. Vad använder du för bodylotion för att hålla huden så *letar efter rätt ord* elastisk/mjuk/underbar? Har lite problem med att rynkorna torkar ihop...

skc3a4rmklipp34.jpg

Fortsätter på Niffens "bild med barn vi tycker om"-spår :love:
Här är jag och min absoluta favorittjej
booboo_509a48c59606ee4b2161532f.jpg

Utan barn ser jag ut ungefär så här

hdr_509ae0c3ddf2b31a17000ac2.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 336
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 770
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 524
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol