Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Här kommer 2 nya på mig :o :)

IMG_20121106_111122.jpg

IMG_20121105_105350.jpg

Kisen :love:

Vilka fina ögon du har! Och ansiktsuttrycket din katt har fick mig att tänka på Tard the grumpy cat :love:

f8e32c32584eda56ec58a4d71c49a622.jpeg

HAHAHAHAHAHAHA åh jises det där gjorde min dag :D Kisen (Även kallad Sigge) är med på säkert hälften av alla egobilder som finns på min mobil haha. Just nu ligger han bredvid mig i soffan och jäser. Och tack förresten!

Taack, du är också sjukt fin! Är helt kär i ditt hår (är jag nog inte ensam om :angel:) :love:

Jaulgreis - Tack! :D Och kisen tackar också :)

okej. Nu kände jag typ lika enorm besvikelse som när det kröp fram att Nipredil inte hade gollumgröntgrått hår. Troll är inte sådär snygga okej! :mad:

Iof kanske du är som fiona i shrek fast typ tvärt om liksom :idea: hur som, snygg brud och snyggt hår!

KL

Jag ikväll. Lagomt trött efter (ännu en) 50-timmarsvecka men vill ändå gå ut och dricka öl :p

PhotoEffects-1352581725376.jpg
[/IMG]

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 336
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 770
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 524
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol