Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Sötbulle! Jättefin när du ler jööö, do it lite oftare! Ska bli kul att se vad fröken frisör ger dig också. :D

KL
Resultat:

dsc0209zy.jpg

dsc0216ai.jpg

Tack! :D Det känns mycket bra, känns inte ens konstigt att håret är borta, haha. Jag är för van vid stora förändringar tror jag.

Jag går mot strömmen och tycker att det var riktigt coolt! Känns helt ute med blonda "vill vara filmtjärna i hollywood"- hårförlängningslockar.

Skrattar ihjäl mig åt detta kort som togs i lördags :rofl:

b69b23cc2b7711e290351231380fbd83_7.jpg

Åh vicken snygg frisyr :d!

kl

Jag gick igenom bilder igår och hittade en då jag hade snyggt långt hår. Bara att börja spara ut igen :laugh:

3a3333c02d2411e2a3d822000a1f9be5_7.jpg

kl

Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha kvar den svarta hårfärgen eller färga rött igen som jag hade i somras, så det blev 50/50...ser lite roligt ut...men är ändå nöjd! :D

20121114165225571516258_sbig.jpg

Eller hur! Nej jag tyckte verkligen grått var riiiiktigt fint. Super snyggt såhär:
tumblr_md3km5BdDq1rdr8qpo1_500.jpg

eller ännu snyggare såhär:
tumblr_mcmlbpkVB31rhyvkao1_500.jpg

Med mörka rötter:love::love:

Detta känns så "gammalt" inte alls min stil iaf
tumblr_mddz0qeQN91qaw9eqo1_400.jpg

Tyvärr kan jag inte få grått hår (iaf inte utan att bleka sönder det helt) så sitter med blekning i atm för att sedan kunna färga rött :p Får hoppas det blir bra!

men hon på sista bilden har ju platinablont hår, det är förfärligt. Jag snackar ju om vitt som i vitt. Så vitt det kan bli liksom :D

tumblr_ma7t3e1SXm1qmiacco1_500.jpg

förövrigt blir jag feth sugen på att ha kvar mitt korta vita (det var vitt innan frisören tyckte gult var bättre, faktiskt) men det ska bli långt ta mig tusan.

Håret på andra bilden var skitsnyggt! (Min fölunge har den färgen på sin man. Man kanske ska satsa på den färgen så att man matchar?)

DO IT!

kl*
Jaha, tryckt på mig en massa smink och reslutatet blev bättre än förväntat (huden, ögonsminket orkade jag inte lägga tid på)
Så ska våga mig ut, måste på lägenhetsvisning. Suck!
Redigerat bort en finne eller två som inte gick att dölja med sminket. Annars ser jag ut som på bilden...
rött blev håret sedan igår iaf!
tumblr_mdj912P4MQ1r3e3vjo1_500.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 365
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 777
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 533
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Badrumsrenovering
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII