Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Snyggt :D fast jag förstår inte den längre slingan alls :o

Tack! Slingan sparades för att göra frisyren lite "roligare", precis som den lilla undercuten vid vänster öra. Jag vill inte ha nån "enkel och tråkig" frisyr och min frisör älskar att göra lite små detaljer sådär på mig för att det ska hända lite mer. :) Sen faller det ju garanterat inte alla i smaken, men jag gillar det! ;)

Inte om du ska ha så mörk grått (vitt/silver blir svårare) :) då är det lugnt! bara att bleka det orange/kyckling gult. Sen tvätta med silver schampo, sen i med en blandning av revlons platina inpackning och directions/stargrazer silver färg (även det inpackning, sliter alltså inget) och kanske några skvättar inpackning för färgat hår. Ordentligt mycket sen på med en påse på huvudet och låt det sitta någon timme eller två. Så kommer du få grått hår utan problem. Så tänker jag gå tillväga till sommaren :D

Inte alls säkert att det är så "bara". Rött sätter sig som satan, och man bör få ur allt innan man lägger i nåt grått för att inget rött ska lysa igenom.

Gick från rött till vitt/lavendel förra året. Krävs som sagt att man bleker till orange gult. Men det borde inte ta mer än två/tre blekningar :) sköter man bara om håret så blir det inte så slitet. I slutändan måste man kanske klippa av tre cm för att fräscha till det. Inte så hemskt om du frågar mig. Men beror väl på hårlängd

Jo kan inte säga emot där. Jag tackar dagligen mina gener för att jag fått så bra hår :D
Jag längtar till sommaren då luggen växt ut och håret blivit lite tjockare. Gillar inte det såhär uttunnat. Får dock se med grått hår. Hinner säkert ändra mig :angel:

Mitt stackars hår är sådär... Det har fortfarande inte hämtat sig sen förra sommarens slingor som blektes hemma. Aldrig att jag bleker själv igen. :p
Jobbar på att växa ut det stackars håret och BARA tona det tills det före detta blekta är borta. :p
Stackars mitt hååååår! Haha

Vilken skillnad det kan vara! Stackars ditt hår :C

Själv kan jag låta en ultra blond blondering sitta i 50 minuter och sedan bara ta i lite inpackning så är håret i lika bra kvalitet. Iaf denna gång. Men topparna tar en del stryk. Men nu är det ju nyligen klippt så :D

Håret är väl dock den enda tur jag fått gen-mässigt. Med båda adhd och lite annat smått och gott psykiskt. Samt att man är allergisk mot det mesta och har lätt att få vuxen akne och eksem så är det inte mer än rätt att jag fått tjock hållbart hår!:angel:

KL.
Ikväll ska jag och se BJÖRN ROSENSTRÖM :) :) :)

picture0003_50a66818e087c368d68ffc6d.jpg

BWAAH du är så SÖT Pepp! :love:

I övrigt, får man lägga in kroppsbilder här? Eller var ska man lägga dom?
(Diskutera min egen kroppsform med mig själv? Självklart måste jag göra det på ett stort internetforum! Jepp!)

Edit:
Och jag diggar förresten slingan, hur nice som helst! :)

Du är så söt och passar verkligen super i ditt lockiga hår :)

*kl*
Här kommer en relativt ny bild på mig, som tydligen blev väldigt stor :o
dsc00676redd_50a69dd0e087c368d69000e9.jpg

Pepp pep, med favorit knytskjortan som vanligt, haha.

picture0004_50b11aa1e087c32e9b346728.jpg

NotlikeI
Du passar stört bra i rött hår, keep it!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 371
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 778
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 534
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobbet startar i morgon
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Pusseltråden