Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Precis! Exakt som att jag gillar gelegodis, light läsk och annat onyttigt. Jag dricker även alkohol ibland. För att jag tycker om det :) precis som att ta en cigg då och då :)

KL

Såhär ser jag ut, dock är jag lite trött.

c6505be2353711e2b48122000a9f3c45_6.jpg

Men inte lika trött som här...

a5729080289d11e28e7522000a1fc33e_6.jpg

:rofl::rofl:

Varför röker du då?!? Okej om man är ung och jävligt dum som 14-åring och börjar röka och sen blir beroende, klart det inte är så lätt att sluta då. Men att röka fem cigg i veckan bara sådär?
det är sjukt gott!!!! alla bestämmer över sitt eget liv.

/läkarstudent som ha sett cancrar och KOL-patienter i oändlighet

Åh helvetes vad långt! Hur långt är ditt eget?

Modette plåtade mig idag! De ville ha med cykeln på ett hörn också. Är ju galen och cyklar runt överallt det är ju lite av mitt "signum" :p

modette-streetstyle-karin2.jpg

Kanske 2-3 cm kortare än ditt. Tror jag :D Hade ingen bild tydligen att visa upp. Men något sådant. Dock är mitt mer urtunnat och topparna är inte så "täta" längst ned. Utan håret är i väldigt många olika längder, för att löshåret ska passa in :D

Vacker som vanligt är du iaf!

Senast ändrad:

Ni passar jätte bra ihop! (kan ju bara bedöma utseendemässigt förvisso men det var också främst det jag syftade på:D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 385
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 780
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 543
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30