Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Jag som annars hellre står bakom kameran än framför gör nu premiär i tråden, då min bror faktiskt fick till en helt okej bild på mig när vi var på restaurang i går kväll. Man ser väl kanske inte överdrivet tydligt hur jag ser ut, men that's how I like it... ;)

m_50bbd9c4e087c37b3bdd1800.jpg

alltså, alla här är ju så gaaaaaalet fina :o:D

-KL-

här kommer en av de mindre snygga bilderna på mig och min pojkvän, men jag tycker ändå att den är helfestlig på något vis. man kan ju inte bara lägga upp en massa perfekta poserbilder :devil:

254633_4133957659521_1881282070_n.jpg

Imorse var det ta-på-dig-allt-du-har-kallt och jag var väldigt glad att jag fick låna pappas bil så jag slapp ta en morgonpromenad. :p

IMG_20121203_11435p.jpg

Nämen jag hade inte förväntat mig att du skulle se ut sådär! Vad söt du är :)

(inte för att jag vet hur jag trodde att du skulle se ut, kanske som en fux med bläs :angel::rofl:)

Haha jomen jag är rätt fuxig i skinnet! :D Tack, ja det är sällan bukefalisterna ser ut som man tänkt!

Hade inte heller tänkt mig dig sådär :D
Men du är jättefin!

Jättesöt är du! Och vad fin du var i de där kläderna :laugh:

Jättefint foto, tycker jag! Söt du är =)

//r

Mineur: Vilket superfint hår du har!

Men gud, det här var ju rena egoboosten ju! :o :D Tack så hemskt mycket alla! Och håret... Ja det är väl långt och blont och sådär, men ni anar inte hur trött jag är på det för tillfället! Har haft min egen hårfärg i hela livet och lika långt som på bilden i 3 år nu, så jag börjar blir lite sugen på att klippa det kort och färga hela alltet. Har dock inte vågat mig på något av det hittills, men men en liten page framåt våren eller sådär känns rätt lockande... Tror dock att jag behåller färgen tills jag blir gråhårig eller något lika charmigt! :D

Tack! :)

Mineur: Våga! Jag har inte vågat färga håret för jag tycker det verkar så drygt (och är så fult) med utväxt. Men tillslut tröttnade jag på råttfärgen och drog i en toning. Vilket lyft det blev, då ångrade jag att jag drog ut på det så himla länge. :p

Men din färg tycker jag är väldigt fin och blir lite avis på att den är naturlig. :D

kl

Alla är så snygga :love:

Här är då jag, i mitt charmigaste ögonblick (världens cepegäspning, att jag inte somnade sittandes är för mig en gåta)
34983_1354564169.jpg

Meeeen annars ser jag mer ut såhär:
75917_1353957901.jpg

och till fest, såhär :D
http_www_youtube_com_watch_v_Xe2X1JkSexA_feature_plcp_ny_vlog_trakig_som_saatan.jpg

:D

Oj tack! Jag tycker att jag har lite småful hy :o
Jag brukar smörja in mig med aloevera. Har naturligt väldigt ljus hy, använder inte foundation bara lite consealer under ögonen och sen lite transparent puder för att matta till det lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 385
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 780
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 543
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30