Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Mineur: Våga! Jag har inte vågat färga håret för jag tycker det verkar så drygt (och är så fult) med utväxt. Men tillslut tröttnade jag på råttfärgen och drog i en toning. Vilket lyft det blev, då ångrade jag att jag drog ut på det så himla länge. :p

Men din färg tycker jag är väldigt fin och blir lite avis på att den är naturlig. :D

Utväxt-problemet har jag inte kommit till än i tankarna; min främsta panik är att jag ska färga det och att min naturliga färg sedan aldrig mer ska bli sig lik! :eek: Jag är mycket blondare än vad som syns på bilden också (dock är de undre lagren av håret ungefär sådär mörka), så det känns som att det kan vara rätt naivt att färga håret typ brunt och sedan förvänta sig att allt ska återgå till det vanliga efter några månader... Eller?

(shit vad jag kapar tråden med hårfrågor nu)

Haha jag tänker lite likadant, nu är jag förvisso blonderad (har varit i 2 år) och överväger att färga det mörkt. Det jobbiga är att jag VET att jag kommer att få panik och ångra mig, min syster gjorde det i alla fall :p
Jag trivs verkligen som blond och har en fiiin blond färg.

Förlåt. Förvirrade tankar såhär på morgonen. :p

Senast ändrad:

Jag gillar ditt utseende (damn girl you hawt!:D)
Men ögonbrynen.. not so much. Ser ut som utdragna regndroppar ovanför ögonen.
Men tur att smaken är som baken:D

Åh, klart man ska våga ibland, men jag skulle INTE rekommendera en nöjd blondin att färga mörkt. Har provat 2 gånger i mitt liv, senast i somras, och jag grät efteråt haha :o Klarade av det en vecka, sen började jag slinga håret blont igen och nu stannar jag nog som blondin forever :p

KL
Om livet var ett instagramfilter skulle jag vara snygg jämt... :p
tumblr_mei5ac5n5n1qfwk4ho1_500.jpg

Åh, klart man ska våga ibland, men jag skulle INTE rekommendera en nöjd blondin att färga mörkt. Har provat 2 gånger i mitt liv, senast i somras, och jag grät efteråt haha :o Klarade av det en vecka, sen började jag slinga håret blont igen och nu stannar jag nog som blondin forever :p

:crazy: :crazy:

haha, låter som mig -kan aldrig bestämma mig :p är naturligt mörkblond men har färgat håret mörkt i många år (med ett par blonda snedsteg :p ). Nu är jag blond igen och har lyckats få en färg som är helt ok (jag passar inte i fööör ljust), men jag saknar mitt mörka :cry: men nu har jag liksom kommit såpass långt att håret är ok och inte helt sönder heller -så jag får väl vara blond ett tag......

bild från idag efter jobbet.
612_50c0f3e6e087c356154640e1.jpg

Den där glasögon-modellen passade ditt ansikte jättebra!
Jag vill också ha ett par glasögonbågar men utbudet som är klädsamt till min ansiktsform är typ icke-existerande -_-''

Kl.

neew01.jpg

En något trött tjej efter gårdagens VFU som var tvungen att roa sig med något för att inte riskera att somna
innan klockan 18 för andra dagen på rad...

KL

Inväntar en av bästa vännerna med pojkvän för soppätande och öldrickande! :D
20c67c06416211e2820422000a1f97b5_6.jpg

Allra bästa favoritölen & jag! :D
0313d794416211e28ed022000a1fbc58_6.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 387
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 780
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 545
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?