Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Heting :love:

Hm är ute ovh dricker whisky sour :angel:

e83340b4367511e297bf22000a1f9263_7.jpg

kl*
En bild på håret när jag har extensions i:)
Vart ett halvt :devil: att få rätt färg på löshåret. Det sög åt sig mycket mer rätt än mitt egna. Men är man envis så går det! :D
tumblr_mdxtsxlhl51r3e3vjo1_500.jpg

Men skam den som ger sig! riktigt läckert hår du har!:)

en annan va liiiite trött och onyttig idag... :angel:

e5ced658da7520248a4cd2039005be761.jpg
[/IMG]

Jag med en cancer pinne:grin::devil:
tumblr_me3km6f5od1r3e3vjo1_500.jpg

Undra hur farligt det egentligen är att röka 5 cigg i veckan och vad räknas det som. Är man rökare då.. eller typ halvtids rökare?:rofl:

Senast ändrad:

Hur klarar du dig på bara 5 cigg? När jag rökte var det all in. Klarade inte av att hålla mig :angel: Fast har hållt upp i 10 månader nu :banana:

Aldrig blivit beroende :eek::laugh: rökt till och från i 4 år nu. Men kan gå en vecka utan, sen röker jag tre dagar (kanske 1-2 cigg om dagen) sen röker jag inte på 2 dagar, sen tar jag en cigg.. sen går det någon vecka. And so on. Min mamma röker atm som en skorsten men ska få hjälp att sluta. Min syster röker på "heltid" så lite lustigt att jag inte hamnat där. Men nääää, är nog för lat och frusen för att palla mig ut för att ta ett bloss :angel: för snål med antar jag... lägger hellre pengarna på hårfärg ;)

Senast ändrad:

kl

Tror ni kan lista ut vem av oss som var mest road av den här bilden :angel:

e587d3ec38c411e2b8f122000a1f9345_7.jpg

Jag: Smiiiiileeee! :D
Katten: Alltså du är så jobbig, det här är under min värdighet!

Varför röker du då?!? Okej om man är ung och jävligt dum som 14-åring och börjar röka och sen blir beroende, klart det inte är så lätt att sluta då. Men att röka fem cigg i veckan bara sådär?

KL

Fixat håret (för en halv evighet sedan...).

me_ghosta_50b67042e087c31b07626ef8.jpg

me_ghostajpg_2_50b67048e087c31b174019b7.jpg

:)

zassoo: Haha söta är ni båda två i alla fall, men katten ser mindre tillfredsställd ut :D.

Hehe tack, ja katten ser alltid ut sådär när man lyfter upp honom :D "Men alltså, bara släpp ner mig. Suuuuck."

Snyggt hår! :)

*kl*

tog denna för att visa min kille imorse hur skönt jag hade det i soffan medans han var på gymmet:D
IMG_4895.jpg

Nyklippt och nyslingad tjej, ca 15 cm togs på längden och lite uppklippt för lite volym. Nöjd, men känner mig extremt korthårig!. Men mitt hår växer ganska fort så det är nog lugnt:p
IMG_4877.jpg

Varför röker du då?!? Okej om man är ung och jävligt dum som 14-åring och börjar röka och sen blir beroende, klart det inte är så lätt att sluta då. Men att röka fem cigg i veckan bara sådär?

Fast man kan ju TYCKA OM att röka, trots att man inte är beroende?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 371
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 778
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 534
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar