Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Tack alla! :o
Det är väl okej att sitta och fånle helt för sig själv i soffan efter den här egoboosten va? :D

Sleepan: Ah, nice, blir änna Stockholm för mig :)

Håhå, man tackar. Att fota mig själv är en favorithobby så bilder finns det gott om... ;)

133869_10151916732750931_1235255104_o.jpg

guuhuuud så coolt!

jag kan inte sova pga äckelhosta och alla på buke verkar sova? lösning: posta bilder i bildtråden :D

eftersom jag längtar till sommaren:
IMAG0260.jpg

eftersom jag har förstått att bukefalister uppskattar folk som lägger upp bilder på sina barn! (okej, lånade barn men principen är densamma):
hjaumlrtanen.jpg

eftersom jag 1000 ggr hellre skulle vilja vara i istanbul just nu:
JPN_1952.jpg

och, eftersom jag är schysst och bjuder på mig själv :D :

eftersom jag aldrig är så snygg som när jag sitter bakis med risigt hår på mcd:
_DSC0398.jpg

Monifa: jag har sagt det förut och jag säger det igen: du passar grymt, fantastiskt otroligt bra i ditt korta hår. så jefla snyggt!

Senast ändrad av en moderator:

Jag är vaken! Valvaka ju :D

Jag skulle vara glad om jag var så snygg bakis med risigt hår. Men din vinkel på handleden är lite läskig ;)

Spanks! :D

Niyama: Haha tack! Jag är dock övertygad om att många (de flesta) ser piffigare ut när de är bakis, om inte annat så för att de kan något som jag inte kan: nämligen sminka sig! Är jag trött och risig så ser jag trött och risig ut liksom, vet inte hur man döljer det bakom smink. Och ja, läskig handled! Framförallt: freakishly stor jävla hand! Alla säger jämt att jag har små fina händer men på ALLA bilder har jag en bild nära kameran och ser ut som att jag Mrs Freak Hand :D

Det är nåt med dagen efter, så länge man inte haft svettiga aktiviteter och ser ut därefter. :D Du är ju en liten läckerbit, förresten! Och sjukt söta barn. Känner nu visst behov av att pussa på mitt egna lilla syskonbarn. :love: Sist vi sågs föredrog hon mig framför farmor vilket var så myyyysigt med tanke på att vi inte träffas så ofta och hon är bara två! Aaaaw.

Jag älskar att vara bakis! Särskilt i ett land där det finns KFC, då är det fan så jävla fint. Man går runt och tycker sådär synd om sig själv tills man känner total lycka när man äntligen får äta lite pommes, friterad död fågel och dricka absurda mängder Fanta. Iofs är det rätt fint att vara bakis i ett land utan KFC också, så länge det finns ett McD i närheten :D

Du är ju en liten läckerbit, förresten! Och sjukt söta barn.
Haha tack! Och ja, det är mina älskade syskonbarn :love:

Känner nu visst behov av att pussa på mitt egna lilla syskonbarn. :love: Sist vi sågs föredrog hon mig framför farmor vilket var så myyyysigt med tanke på att vi inte träffas så ofta och hon är bara två! Aaaaw.
Åh vad mysigt! Ja, jag föredrar att träffa min systerdotter utan att mormor och morfar är med för när de är i samma rum så duger INGEN annan. Ibland när jag knackar på dörren så hör jag min syster säga "Åh, vet du vem som kommer nu?" och så lilla M som hoppfullt och lyckligt säger "offa! offa!". När syster då säger att "näää, det är ju moster som kommer" så hör man Ms besvikna "Nej? Jaha :(" :rofl: Meeeeeen när jag väl är inne så brukar hon vara all over me i alla fall. [slut på lång utläggning om barn]

Senast ändrad av en moderator:

Och jag gör migg bästa att undvika sånt. :p För både ekonomi och kropp, men tror det mest är snålisen inom mig hehe. Dock ska det vara cola och inget annat när man är bakis.

Haha! Min brorsdotter äääälskar farmor så det var jättekul att hon ville vara med mig. :) Hon passade på att klä ut mig, och försökte få på mig hennes clownkläder som farmor sytt till henne.... Farmor blev allt lite putt hon. ;)

602271_10151095599670163_996982360_n.jpg

Hemlängtan nu fastän jag var där i helgen, men hann inte träffa brorsans familj.

Och jag gör mitt bästa för att inte undvika sånt :D Iofs borde jag också låta bli det för kroppens skull men det är ju så himla trevligt - både att skapa bakfyllan och att genomlida den ;)

Vad mysigt att få prio framför farmor :love: Och vilken söt unge! Vad jobbigt att bo en bit ifrån dock, jag äter middag med systerns familj nån kväll varje vecka och sover där nästan lika ofta, så jag får chansen att spendera mycket tid med ungarna.

Men du, hade du inte kort hår förut eller blandar jag ihop dig med nån?

Äh jävla nörd du ser ju inte ut som gollum! Fast jag skrattade fan högt för mig själv hahaha
(är tydligen oxå vaken och hänger på buke för ovanlighetens skull)

hahaha en uppiffad golllum då? :p

och jo vafan, jag har ju inget hår!

(jag är så uttråkad att jag läser de tristaste trådarna på datorforument. DATOR!! gud, måste somna snart)

Dator?! Nej! Fy! Bara för det får du kvällen i ära en bild på mig + monster. Känn dig hedrad ;)

45385EAD-CC1B-4AFC-9D9D-27FE0170EABB-27773-00001580E52FE3F9.jpg

(barnet är inte vaket. Ni behöver inte oroa er)

känner mig fett hedrad! och du, fan vad du är olik dig alltså!

Fast jag låtsas bara men lägger jag upp dom bilderna bryter jag säkert mot någon lag, haha!
Skillnaden är faktiskt egentligen bara hårfärgen & kanske inte vit foundation ( :angel: ) längre. Övriga attribut är kvar! ;) och jag har inte mamma-page!

Hahaha jag älskar den där bilden på Drama :D (speciellt med din kommentar till på facebook)

Niffe: Åh men du som är så söt på bakisbilden! :)

Tack! Vad snällt sagt! Det är en ärlig bild i alla fall, alltid nåt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 180
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 747
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 499
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar