Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Oj vad det växt! Hoppas innerligt mitt kämpar på lika bra som ditt :D Haha känns så värdelöst, klippt ju av mitt i somras och nu ska jag kapa av de till 2 cm jäms över hela skallen sen ska det få bara växa och klippas var 8-10 vecka.

Så håll tummarna tills att det är långt år 2015/2016 då jag tar examen :rofl:

knapp

helgfjoll
2f5b530225fd11e2af7822000a1fb04e_7.jpg

Osminkad, på väg att lägga sig och med glasögonmärken på näsan. Men glad ändå! :D
(och här leeer jag faktiskt, även om det är ett litet leende. Har ju fått höra att jag aldrig ler på bild, haha. )

407578_10151128898001840_1921961066_n.jpg

Du (och ditt hår) är så jävla snygg alltså. Gosh vad du ser classy ut i den färgen och den frisyren. :love:

Tack hörrni! :love:
Jag är smått (väldigt) kär i det, även om nu mor och far blev smått förskräckta, haha :D

Tycker nästan mitt ansikte ser mer feminint ut nu än med långt hår också, yay!

Åh, tack! :love:
Och du och ditt hår är så ballt! Snygg som fan är du!

Hedinn: Tack!!
1 månad och 2 dagar kvar till det är dax för Muse - pepp!

Du skulle inte se mindre feminin ut om du så odlade skägg. ;)
Men behåll håret sådär, det är verkligen få förunnat att passa i kort/sidecut/vad man nu ska kalla det och rött.

Släppa komplex is the shit, tack! :)
Och ja, såhär får det nog vara ett tag, love it!

Sleepan, vilken Muse blir det? Och tack! :D

Får se om jag vågar :angel: Sambon var inne och betalade klippningen idag. Bara för att jag inte ska fega ur i sista sekund :D

Så kl två imorgon! Färgat är det redan.. pysslat med det hela kvällen (behövde ju blekas innantvå gånger)
Men nu är det rött, med lite ljusare toppar, vilket var planen. Helt otroligt nog höll håret sin kvalité trots två blekningar. Men jag måååååste klippa det imorgon. Minst 7 cm.. eller 8. Helst 15-20 cm hade behövts. Men då tror jag att jag hamnar i chock :o

Ja, pepp som fan! :D

Lightzone: Du har ett fantastiskt vackert ansikte. Och läcker frisyr med, såklart. ;)

Såå snyggt hår!

Men alltså ni känner ju varann värsta bra (verkar det som i alla fall ;) ), får man hoppa in som helt okänd? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 158
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 721
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 499
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30