Vi tyckte den passade digTack för spionraden hundhimlen den var mycket upplysande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tyckte den passade digTack för spionraden hundhimlen den var mycket upplysande
Innan du så käckt fixade kärleksparet?Kunde ni ha käkat mig på något tidigt skede istället?
Men, var har jag gjort för fel???
Jaha så du fick men stackars jag då... Jag fick minsan ingen spionrad...Tack för spionraden hundhimlen den var mycket upplysande
Tack för spionraden hundhimlen den var mycket upplysande
Gillar protesterna Granny for president!Och, fast det bär mig emot får jag lägga till (efter vissa påtryckningar och med starka protester): Gratulerar, ulvar.
Grattis onda- bra spelat !!
Visst siade du mig @cirkus ?
Där är jag helt oskyldig faktiskt...Innan du så käckt fixade kärleksparet?
Jaha så du fick men stackars jag då... Jag fick minsan ingen spionrad...
Det kändes lite trist att käka dig när du hållit mig för god så längeHa ha, när jag är så usel som god så är det inte så svårt att vara ond
Men det känns bra att jag tillslut blev lite misstänksam mot Sasse. Som ändå var rätt så gullig mest hela tiden. Som en liten toypudel
Hur då?Haha, jag anade redan från början att @Blacksmithfarm var drake...
Oj, trodde ingen såg detJag vill inte ta orden i min mun, men du och din partner kan ju fråga publiken vad de tyckte om er uppvisning. Mitt i ringen!
Innan du så käckt fixade kärleksparet?
Gissa vad hon fick? (och det var nu ikväll. )Jaha så du fick men stackars jag då... Jag fick minsan ingen spionrad...