Myrten
Trådstartare
Herregud, Mama är grevinnan av Grantham. Hon behöver inte dig för att ta sig in i Hundhimlen!Men då välkomnar jag dig i Hundhimlen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud, Mama är grevinnan av Grantham. Hon behöver inte dig för att ta sig in i Hundhimlen!Men då välkomnar jag dig i Hundhimlen!
Jag är inte ulv så det lämnar Sasse, men jag tror att även BSF eller du är ulv men att ni är kärlekspar...
Ärligt talat,jag tror att ni är ulvar allihopa... Mitt största problem just nu är försöka hitta någon som känns mer god som jag vågar lita på...Tror du att Lobelia är ulv?
Inför Sankte Per är vi alla likar.Herregud, Mama är grevinnan av Grantham. Hon behöver inte dig för att ta sig in i Hundhimlen!
Jag är ju riktigt gullig som ulv!Jag tror bestämt du inte mår så bra, kära du. Det verkar vara dags att jag tar ett samtal med din mor om uppfostran. Och imorgon ska du och jag ha ett samtal om ansvar.
Nå:
...
()
Jag är ju riktigt gullig som ulv!
Men, var har jag gjort för fel???Och DÄR är gränsen nådd!
Bete sig som... lössläppta skökor och druckna sjömän, mitt på blanka eftermiddagen! Det är sådant man har ett privatliv till.
Om det är så här relationen proffshandler - uppfödare ser ut vill jag inte ha eländet i min närhet! Och se vad detta inflytande har gjort med @Myrten !
@cirkus (proffshandler) och @Blacksmithfarm (uppfödare) bör genast utvisas till fångkolonierna - om någon kan hitta resterna av dem - och resten av packet LÄMNAR GENAST DOWNTON!
GENAST!!!
Även om du är ulv...Jag tyckte synd om stackars @Snurrfian
BIS-vinnaren nämligen onda
Grattis onda!
Men cirkus och BSF