Best in Show (Ulvlek)

Nej fan. Jag tror jag röstar nu. Varför inte försöka få ut den som var på tapeten igår förutom Mirtai

Idag röstar jag på FiaM som inte känns som en riktig ulvletare. Hon var den som var alternativet till Mirtai igår och jag tror att hon blev räddad av sina kollegor. Känns som om hon smugit med och jag hade velat se de andra jag tror är ulvar misstänka henne ordentligt, men det händer inte riktigt som jag skulle vilja

cirkus röstar på FiaM

jag kan också ändra mig till antingen Snurris eller Lobelia.

Nä.

Alltså.
Av de som redan har röster är Snurrfian den jag tycker betett sig mest ulvigt, hon har förvridit saker idag känns det som.
Alternativet är nog FiaM som inte har gett mycket intryck av att leta ulvar...
och nu kom cirkus med sin röst.

Blacksmithfarm röstar på FiaM

enligt oven.

Jag har varit smått fundersam på Snurrfian genom leken och eftersom kag tror mer på henne i lyan än på att cirkus är där och det bara är de som har fått röster än så hamnar min röst på henne igen.

FiaM röstar på Snurrfian

Nä.

Alltså.
Av de som redan har röster är Snurrfian den jag tycker betett sig mest ulvigt, hon har förvridit saker idag känns det som.
Alternativet är nog FiaM som inte har gett mycket intryck av att leta ulvar...
och nu kom cirkus med sin röst.

Blacksmithfarm röstar på FiaM

enligt oven.
+ att ferrari kan ha haft info om goda som gjort att hon kan ha gissat sig till fiam är ond, kanske?

För att rädda mig själv som jag åtminstone vet är god så röstar Snurrfian på FiaM eftersom hon verkar ulvig genom att inte aktivt leka efter ulvar.

Enligt nedan

Lobelia röstar på

FiaM
har egentligen itne gjort något skumt, men förutom mastodontinläggen igår så har hon varit mycket osynlig och försiktig i sina teorier. Hennes röstrad är väl nästan lika usel som min. Ska jag satsa på en ulv så är det FiaM. Hon har varit alltför osynlig och mest glidit med. Det är också genom uteslutningsmetoden då jag har för många goda annars.

DL 5
20:42 Sasse röstar på Snurrfian

20:42 Snurrfian röstar på cirkus
20:55 cirkus röstar på FiaM
20:57 Blacksmithfarm röstar på FiaM
20:57 FiaM röstar på Snurrfian
20:59 Snurrfian ändrar röst till FiaM
20:59 Lobelia röstar på FiaM

@Sasse ska du hänga med mot Fia? Eller tror du mer på Snurris?
Alltså vad fan. Jag hade tänkt det, men inte med en minut innan DL när datorn krånglar. Sorry!

Tillägger att jag tror BÅDE FiaM och Snurris är onda. Jag röstade mest på Snurris nu för att hon skrivit en massa konstigheter innan Dl....

Alltså vad fan. Jag hade tänkt det, men inte med en minut innan DL när datorn krånglar. Sorry!

Tillägger att jag tror BÅDE FiaM och Snurris är onda. Jag röstade mest på Snurris nu för att hon skrivit en massa konstigheter innan Dl....

Det förstår jag!
Men nu tror jag att det blev tillräckligt många röster på Fia ändå

UPPDATERING!

Tack, Barrow! Det här med hundutsctällning är kanske inte så tokigt... Nej, det här går inte. Jag har visscht... Fniss! Oj, vad jag var svag i knäna! Hoppsan! Shit, Granny kommer! Nu är goda råd... Åh, Henry! Så bra, jag tror jag måste gå upp på mitt rum och.., hämta något. Nej! JAG KAN GÅ SJÄLV! Eller inte. Åh, älskling har jag berättat för dig om den trevlige Mr Pamuk? Jasschå? Vänta, det känns som om jag glömt något...

UPPDATERING!

Tack, Barrow! Det här med hundutsctällning är kanske inte så tokigt... Nej, det här går inte. Jag har visscht... Fniss! Oj, vad jag var svag i knäna! Hoppsan! Shit, Granny kommer! Nu är goda råd... Åh, Henry! Så bra, jag tror jag måste gå upp på mitt rum och.., hämta något. Nej! JAG KAN GÅ SJÄLV! Eller inte. Åh, älskling har jag berättat för dig om den trevlige Mr Pamuk? Jasschå? Vänta, det känns som om jag glömt något...
Ja...
FiaM, var .....

UPPDATERING!

Jag tror bestämt du inte mår så bra, kära du. Det verkar vara dags att jag tar ett samtal med din mor om uppfostran. Och imorgon ska du och jag ha ett samtal om ansvar.

Nå:

impatient-smiley-emoticon.gif

Showtime.png

:bump: :bump: :bump:

tumblr_mktp9nu30y1ry10fwo1_400.gif
smiley-chores016.gif

:grin:
smileys-dogs-403407.gif

...

cartoon_dog_show_c.jpg

:rage::rage::rage:

smiley-violent031.gif

grim-reaper-smiley.gif
58597.jpg
(
images
)

UPPDATERING!

lite för mycket Pimm´s?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar