Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ att ferrari kan ha haft info om goda som gjort att hon kan ha gissat sig till fiam är ond, kanske?Nä.
Alltså.
Av de som redan har röster är Snurrfian den jag tycker betett sig mest ulvigt, hon har förvridit saker idag känns det som.
Alternativet är nog FiaM som inte har gett mycket intryck av att leta ulvar...
och nu kom cirkus med sin röst.
Blacksmithfarm röstar på FiaM
enligt oven.
Alltså vad fan. Jag hade tänkt det, men inte med en minut innan DL när datorn krånglar. Sorry!@Sasse ska du hänga med mot Fia? Eller tror du mer på Snurris?
Alltså vad fan. Jag hade tänkt det, men inte med en minut innan DL när datorn krånglar. Sorry!
Tillägger att jag tror BÅDE FiaM och Snurris är onda. Jag röstade mest på Snurris nu för att hon skrivit en massa konstigheter innan Dl....
Ja...UPPDATERING!
Tack, Barrow! Det här med hundutsctällning är kanske inte så tokigt... Nej, det här går inte. Jag har visscht... Fniss! Oj, vad jag var svag i knäna! Hoppsan! Shit, Granny kommer! Nu är goda råd... Åh, Henry! Så bra, jag tror jag måste gå upp på mitt rum och.., hämta något. Nej! JAG KAN GÅ SJÄLV! Eller inte. Åh, älskling har jag berättat för dig om den trevlige Mr Pamuk? Jasschå? Vänta, det känns som om jag glömt något...
UPPDATERING!
Tack, Barrow! Det här med hundutsctällning är kanske inte så tokigt... Nej, det här går inte. Jag har visscht... Fniss! Oj, vad jag var svag i knäna! Hoppsan! Shit, Granny kommer! Nu är goda råd... Åh, Henry! Så bra, jag tror jag måste gå upp på mitt rum och.., hämta något. Nej! JAG KAN GÅ SJÄLV! Eller inte. Åh, älskling har jag berättat för dig om den trevlige Mr Pamuk? Jasschå? Vänta, det känns som om jag glömt något...
lite för mycket Pimm´s?UPPDATERING!
Champagne! Fniss!lite för mycket Pimm´s?