Jag var också helt övertygad om att cirkus var ängel.
Även om jag uppenbarligen hade hittat fel roll på henne så tror jag ändå att hon kan vara god. Eller så är jag totalt lurad, igen.
Blacksmithfarm vill jag också sätta åt det goda hållet, jag tycker att hennes sätt att vända och vrida på allt tyder på det. På sätt och vis känner jag mig nästan mer säker på BSF som god än på cirkus. Kan inte sätta fingret på vad det är dock. Deras sätt att försvara varandra är väl möjligen det som kan få mig att tveka lite.
Lobelia skrev jag igår att jag vill hålla ögonen på även om jag satte henne som neutral och jag vill fortfarande det. Vi är sex kvar och det borde innebära tre ulvar och jag tror att vi kanske kan hitta en här.
Snurrfian har jag röstat på vid två tillfällen, dels första dagen men även den tredje när jag inte hade tid för leken alls utan bara tog första bästa och slängde iväg en röst på. Hade jag haft tid hade jag inte lagt en röst som stack ut på det sättet utan valt någon av de som i övrigt var uppe för lynch. Jag skulle vilja säga att jag hade valt Habina men för att vara helt ärlig så är jag inte säker på att jag kan det då jag inte hade hunnit följa med i diskussionen kring henne.
Problemet jag har nu är att om det ska finnas tre ulvar kvar så borde nästan Snurrfian vara en av dem? Jag tror i alla fall mer på henne i lyan än Sasse men samtidig så saknar jag en i lyan...
Sasse missade förvisso en röst men jag tycker att hon har tagit igen det bra. Håller med om att hon inte borde sitta i lyan med tanke på hennes röst på Habina och jag tycker också att hon kommer med bra tankar och funderingar i övrigt.
Jag är rädd för att jag är totalt bortkollrad den här leken!
Och nu kom Snurrfian in med ett inlägg dom misstänker de som jag har satt dom goda...