Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu bor jag i Madrid men vi är i alla fall nästan grannar i sinnet i alla fallMen å @niphredil, nästan en granne alltså![]()
Just nu bor jag i Madrid men vi är i alla fall nästan grannar i sinnet i alla fall![]()
Hur länge har du hängt här på Buke förresten?![]()
Nästan grannar i sinnet låter fantastiskt tycker jagAha, Madrid lät inte helt fel! Och då lär jag väl ha flyttat härifrån när du är tillbaka, men då kan vi ju alltid fortsätta vara nästan grannar i sinnet
Hehe, jag vet inte riktigt faktiskt, men pinsamt länge för att inte ha gett mig tillkänna - mer eller mindre i säkert minst 4 år![]()
Hahahha alltså förlåt jag förstår att det är ett jätte jobbigt problem men jag kan inte låta bli att skratta lite!Nu har jag tagit reda på att mitt spoilerknappgömda problem i ett tidigare inlägg inte är ovanligt. Mycket underliga googlingar blev det.
pole farts
Då har vi följande lista för armhävningsutmaningen hittills. Vill nån annan hänga på så är det bara att skriva upp er
Vi kan ju skriva in våra resultat för inledande testet också
cili - 16 på knä
linisen
sleepan
fryckan - 20 på knä
zassoo
jenka
praeterea
kolfinnur