Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad hääärligt det låter!Darlings!
Jag är i Kroatien nu, det är lite mulet och mycket underbart. Har nyss kört första passet och laddar för ett corepass nu innan lunch. ÄLSKAR ATT VARA HÄR! Jag kommer inte starta datorn förrän i kväll, men jag har öppen profil på instagram om ni vill spionera på mig och om ni vill se bilder redan nu. Ni hittar mig om ni söker på #kmtiträningsresor eller @lisasfanclub
Hotellet är fantastiskt, restaurangen är helt otrolig... Lovar att ta massor av bilder!
Kram på er alla!![]()
PÅ mitt gamla gym går det att frysa/pausa för en liten summa, kanske kan vara något?Idag blir det gym! 4 veckor sen sist...![]()
Måste fundera på hur jag ska göra med gymkortet, de kommande månaderna kommer jag ha svårt att motivera mig att åka dit. Vill bara vara utomhus ju! Dessutom som sagt, 3 mil enkel väg... Får se. Kanske får räkna på det och se om jag tjänar på att säga upp det ett par månader.
Jag har lite ångest i förväg här, för jag vet att jag kommer att göra min kropp en fet otjänst om typ en timme... Vaknade i natt med världens värk i halsen, vilket nu har gått över till vanligt förkylningshalsont och lite lite hosta sådär. Jag har dock ett PT-pass inbokat sedan två veckor tillbaka för den här eftermiddagen, något jag verkligen inte vill ställa in och som jag smsade om senast igår kväll och bekräftade att det fortfarande funkade.
Jag tänker alltså gå dit ändå men säga att jag har en förkylning på ingång, så kan vi förhoppningsvis ta det lite lugnt men ändå få något gjort sas. Usch vad jag har velat fram och tillbaka om det här sedan i natt, men jag är så in i bänken träningssugen och nyfiken att jag helt enkelt inte kan med att ställa in! Och jag har ju verkligen ingen feber, snuva eller andra symptom så... Snälla säg att detta inte kommer att döda mig?![]()
PÅ mitt gamla gym går det att frysa/pausa för en liten summa, kanske kan vara något?
http://xn--frkylning-07a.eu/halsont-traning/
Men så länge du tar det lugnt och inte tar ut dig så borde det säkert gå bra, om det verkligen inte går att skjuta på?
Jag har som regel att aldrig träna med halsont iaf.
Faan vad ridning är roligt, jag dööööör! Så jäkla svårt och jobbigt men himmelriket![]()
@Sleepan - satsa på strumpbyxor med lite hålla in effekt som också är glansiga. Då får du både lite formhjälp och minskar friktionen
Nu outar jag mig själv på bild här men jag ska ju ut på middag imorrn och hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig, sen hittade jag den här:
![]()
Fynd på Lidl för 49,90:-Känns lagom till den middag jag ska på!
För övrigt gjorde jag och träningskamraten ett grymt tabata/cirkelträningspass idag. Svetten sprutade och nu gör det ont i benen när jag ska sätta mig ner![]()
Tack! Och tackVilket fynd!
Och vad fin du är!
Strumpbyxor vill jag nog inte ha tror jag. Har tänkt vara barbent... Suck. Jävla klänning.![]()