@Blueberry fyfan vad bra gjort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer klara det! Hjälper det om jag säger att du inte är ensam om att ha trampat för lite?100
Jo, jag vet att det måste gå. Kommer gå. Om inte annat vill jag träffa @fryckan som kör stora dagen innan.
Du kommer klara det! Hjälper det om jag säger att du inte är ensam om att ha trampat för lite?Jag vill också träffa dig
![]()
@Mineur Nu har många redan skrivit jättebra saker till dig, men jag vill bara tillägga att jag tror att just det där "om jag bara blablabla så skulle jag bli lycklig" är ett klassiskt knep som den mänskliga hjärnan tar till när vi känner oss deppiga. Jag skrev för något tag sedan att jag hade liknande tankar. "Tänk om jag bantade 10 kg, vad snabb jag skulle bli och vad glad jag skulle vara då!" Som om en eller två minuter snabbare tid på milen skulle höja min livskvalitet avsevärt? I think not. Detsamma gäller smalare lår eller rutigare mage. Jag VET att det är skitsvårt att intala sig men att tro att vi kan förändra något ytligt för att må bättre är bara en quick fix, en illusion. De där 10 procenten du saknar i självkänsla som gör att du faller ner i hålet ibland är garanterat de mest svåråtkomliga procenten. En liten tagg som kanske alltid kommer skava och som du kanske får lära dig leva med. Jag tror att de flesta människor har sådana dagar då allt rasar samman för oss, och att vi då letar desperat efter en enkel lösning som ska göra oss hela snabbt igen. Du verkar vara en väldigt ambitiös ung tjej med höga krav på dig själv, vilket samtidigt som det garanterat kommer ta dig så långt du någonsin vill också kan fälla krokben för dig. Försök ta hand om dig själv och sänk kraven de dagar som trycket blir för högt. Stor kram!
Envis är jag i alla fallMen du är ju superwoman! Blir inga problem för dig med vätternrundan med tanke på vilket vasalopp du fick.
Jag tror det kommer lösa sig, finns två trevliga kandidater till den överblivna biljetten