@Sleepan Instämmer med de andra, sjukt fin klänning verkligen! Och jag vet att jag har sagt det förut, men det tåls att sägas igen: gud vilken snygg midja du har! Som gjord för sådana klänningar ju
Härligt med Mallorca också, där har jag aldrig varit! Skit i att det var lite dyrt, det kommer att vara värt vartenda öre vet du!
@Emtherlia Men vad trist! Hur var personen dryg menar du? Nu blev jag nyfiken här...
På tal om dryga människor så har grannarna under oss börjat testa vårt tålamod lite väääl mycket... Det verkar som att de gått och köpt sig ett helt band, men trumset, bas, elgitarr och hela baletten. Och de spelar. Och spelar. Och spelar. Helst samma slinga åtta gånger i rad på basen, och sedan lite dunkdunkdunk på trummorna, och sedan samma sak igen. Det var det som väckte mig i morse vid halv 9, iofs helt okej med tanke på att det är en vanlig onsdag, men hade man tänkt ta igen lite sömn efter en lång periods sömnbrist var det lite irriterande...
För att återgå till beach-temat så har det varit ännu en ganska dålig matdag utan aptit för min del, men det känns okej ändå. Jag ändrade träningsplanen lite och skippade Metafit och körde istället Abs Attack, lite intervaller på löpbandet, lite cross trainer och sedan Upper Body Blast (20 minuterspass med fokus på armar, axlar, rygg) istället. Totalt 1 timme och 50 minuters aktiv träning - skööönt!
Nu ska jag ut och förgifta kroppen med en drink eller två - känns lite dumt med tanke på träningen, men man lever bara en gång....